רשת נעלי סקופ תשיק במרץ קולקציות לגברים ולילדים

בסוף השבוע פורסם מדד המחירים לצרכן שהראה כי מכירות ההנעלה ירדו בינואר ב־5.2%. כעת יש מי שמנסה לייצר מנועי צמיחה חדשים: ל"כלכליסט" נודע כי רשת נעלי סקופ נכנסת לקטגוריית נעלי הילדים והגברים, עם קולקציות שייכנסו לחנויות במרץ.


 


רוני אינסאז, מבעלי סקופ, מסר כי הרשת תשקיע במהלך כ־10 מיליון שקל. לדבריו, "בתחום נעלי הילדים והגברים אין הרבה תחרות בארץ, ומי שמוכר לכל המשפחה זו רשת גלי ואלדו שהן המתחרות הישירות שלי".


 


כיום מוערכות מכירות רשת סקופ ב־120 מיליון שקל בשנה, וברשת הציבו יעד של הגדלת המכירות ב־30%–40% בעקבות המהלך. "אנחנו מגדילים את שטחי המסחר ב־15%–20% ואני מאמין שזה יגדיל את המכירות", אמר אינסאז.


 


במהלך 2014 יתווספו ל־55 הסניפים של הרשת שישה סניפים חדשים, בירושלים, בחיפה, בגן יבנה, בבאר יעקב ובבאר שבע. בכל סניף יושקעו כ־400 אלף שקל.


 


מתעניין/ת בפגישת יעוץ? לחץ/י כאן