רשת 21 Forever: מחירינו בישראל יהיו כמעט כמו בארה"ב

"זאת הפעם הראשונה שאנחנו נכנסים לשוק שבו המחירים שלנו כל כך נמוכים ממחירי המתחרים. יהיה מעניין לראות מה זה יעשה למחירים בכל ענף האופנה בישראל" – כך אמרה קריסטן סטריקלר, מנהלת תקשורת שיווקית עולמית של רשת האופנה האמריקאית 21 Forever, שמגיעה לישראל, בראיון ל-TheMarker.


 


החנות הראשונה של  21 Forever  בישראל תיפתח ב-19 בדצמבר בקניון עזריאלי בתל אביב. החנות תשתרע על כ-1,500 מ"ר בשתי קומות מסחר. לדברי מקורבים לרשת, בשנתיים הקרובותהיא צפויה לפתוח חמש-שש חנויות נוספות בערים הגדולות בישראל. הרשת פונה בעיקרלצעירים וידועה במחיריה הנמוכים. היא מפעילה 480 חנויות בארה"ב, וכן בקנדה, באירופה, ביפאן, בדרום קוריאה ובפיליפינים.


 


בתחילה יימכרו בחנות פריטי אופנה ואביזרים לנשים, לגברים ולנערות. לדבריסטריקלר, ייתכן כי מאוחר יותר יגיעו לישראל גם הקולקציה של הרשת למידות גדולות ובגדי ילדות. "המחירים בישראל יהיו מקבילים למחירים שלנו בארה"ב, בתוספת של 1.5 דולר לכל פריט", אמרה. "המטרה העיקרית היא למכור במחירים זהים בכל העולם, מכיווןשהרשת שלנו ידועה בראש ובראשונה בכך שהיא מציעה פריטים אופנתיים במחיריםאטרקטיביים.


 


"בנוסף, הייחוד שלנו הוא שכמעט מדי יום מגיעים פריטים חדשים, וכך יהיה גםבישראל. אפשר להגיע לחנות שלוש פעמים בשבוע ובכל פעם למצוא פריטים חדשים. אנחנומביאים מעט מכל פריט, כך שהוא אוזל מהר והלקוח לא מרגיש שכולם לובשים את אותוהמוצר".


 


רשתות בינלאומיות רבות שמגיעות לישראל גובות מחירים גבוהים יותר ממחיריהן בשאר העולם, בטענה כי הדבר נובע מעלויות שינוע והובלה.


סטריקלר: "כנראה שאנחנו משתדלים יותר לתת את המחירים הכי טובים ללקוחות שלנו. אנחנו מנסים לחסוך איפה שרק אפשר – אין לנו הוצאות מטה גדולות והמנהלים שלנו טסיםבמחלקת תיירים, כי העסק שלנו מושתת על מחירים נמוכים".


 


בינתיים חתמתם על חוזה לפתיחת חנות אחת. האם אתם מנהלים משא ומתן קונקרטי לפתיחתחנויות נוספות בישראל?


 


"נכון לרגע זה, אין לנו תוכניות לפתיחת חנויות ספציפיות נוספות ואנחנו לא מנהליםמשא ומתן עם מרכזים מסחריים בנושא. אנחנו מעדיפים לראות איך תעבוד החנות בקניוןעזריאלי, ולפי זה להחליט על פתיחת חנויות נוספות. זה לא משהו יוצא דופן לישראל, כךאנחנו נוהגים כשאנחנו נכנסים למדינה חדשה".


 


מי המתחרים העיקריים שלכם בישראל?


 


"כמובן שקודם כל רשת H&M, אבל אנחנו אוהבים מאוד לשבת לידם בקניונים ברחביהעולם, זה יוצר סינרגיה. יש לנו את אותם הלקוחות, אבל הם באים לכל חנות כדי לרכושפריטים אחרים. אנחנו מציעים סגנונות רבים יותר ומציעים פריטים חדשים מדי יום. וכמובן, המחירים שלנו נמוכים יותר".


 


למה החלטתם להגיע לישראל?


 


"ישראלים רבים פנו אלינו במיילים, או בחנויות עצמן בארה"ב ובאירופה, וביקשושנפתח חנויות בישראל. למיטב הבנתנו, ישראל היא מדינה אופנתית מאוד ואנחנו צופיםשנצליח בה".


 


בניגוד למותגים בינלאומיים אחרים שהגיעו לישראל, כמו H&M, זארה וגאפ – 21 Forever לא תנהל את החנות באמצעות זכיין, אלא באופן ישיר, בדומה לכל חנויות המותגבעולם.