רשת Carpisa נחתה בארץ

רשת Carpisa נחתה בארץ
רשת התיקים האיטלקית CARPISA הגיעה לישראל. סניף ראשון של הרשת נפתח לאחרונה בקניון גבעתיים, בהשקעה של כמיליון שקל.

את הזיכיון להקמת רשת חנויות קרפיסה בישראל קיבלה  "S.N.A איטליה-ישראל השקעות בע"מ", חברה בבעלות ישראלית-איטלקית שעוסקת בימים אלה באיתור מיקומים מתאימים לפתיחת סניפים נוספים.

כל חנות מעוצבת על-ידי צוות אדריכלים של חברת TECNA S.P.A המעצבת בין היתר את חנויות הרשת של מנגו וסטפאל באיטליה. העיצוב ותמהיל המוצרים הזהה בכל החנויות הם חלק אינטגרלי מזהות המותג.

התצוגה וסידור המדפים מתעדכנים, סימולטנית בכל העולם, אחת לשבוע  דרך האינטרנט– עובדה שמקנה לחנויות חזות רעננה ומעודכנת לכל אורך השנה. התצוגה וסידור המדפים בחנות כפופים לתורת עיצוב מיוחדת שפיתח מעצב הבית של הרשת, פיירו לואיג'י קרלינו, בהתאמה לעונות השנה, חגים ומועדים, מכירות מיוחדות ומבצעי סוף עונה.

קולקציית המוצרים של החברה כוללת חמש קבוצות: תיקים אופנתיים, ארנקים, מזוודות ותיקי נסיעה, תיקי מנהלים ומוצרי עור קטנים. בנוסף מציעות חנויותהרשת מגוון של תכשיטים, שעונים ואביזרים משלימי הופעה אחרים, ההולמים את רוח המותג.

סטפנו קאוויליה, השותף האיטלקי: "ההחלטה לייבא את קרפיסה לישראל נולדה בעקבות הפופולריות הגואה של התיק כפריט אופנתי. קרפיסה מעניקה לצרכן הישראלי מענה אופנתי מושלם בתחום התיקים, הארנקים והמזוודות– וכל זאת ביחס גבוה של  VALUE FOR MONEY ובמחירים חסרי תחרות".

החברה משווקת את מוצריה באמצעות רשת בינלאומית של כ-250 חנויות הפועלות בשיטת הזכיינות. בנוסף על איטליה, שהיא המעוז העיקרי של הרשת, חנויות קרפיסה פרושות במקומות שונים בעולם, כולל יפאן, ערב הסעודית ומדינות שונות באירופה, וממוקמות במרכזי קניות מובילים בערים שמונות לפחות 45 אלף תושבים.