נטע שריקי

חברת VRDRIVE המפעילה בישראל רשת מכללות ארצית ללימודי תיאוריה ואימון נהיגה בסימולטורים בטכנולוגיית מציאות מדומה (vr) חתמה על הסכם זיכיון בלעדי  עם חברת Franchise Arabia לפתיחת 200 סניפים במזרח התיכון כשהסניפים הראשונים יפתחו באיחוד האמירויות

 

10  סניפים ייפתחו בבעלות FA באמירויות,  כשהסניף הראשון ייפתח בדובאי. שאר הסניפים ייפתחו במדינות ערב נוספות: מרוקו, מצרים, עיראק, לבנון, תוניס, אלג'יר ועוד

 

היקף העסקה להקמת 10 סניפים באמירויות מוערך בכ- 5 מליון שקלים , וי אר דרייב מסרה כי היקף החוזה עבור פתיחת 200 הסניפים עומד  על עשרות מיליוני דולרים

חברת VRDRIVE, המפעילה בישראל רשת מכללות ללימודי תאוריה ואימון נהיגה בסימולטורים בטכנולוגיית מציאות מדומה (vr), חתמה על הסכם עם חברת Franchise Arabia מאיחוד האמירויות, על זיכיון בלעדי ופתיחת סניפי VRDRIVE בכל 7 האמירויות.

הסניף הראשי והראשון של הרשת עתיד להיפתח בחודש מאי השנה בדובאי. ועד סוף השנה (2021) ייפתחו באמירויות 10 סניפים בבעלות Franchise Arabia ובהיקף מוערך של כ- 5 מיליון שקלים. FA צופה כי במהלך 2022 היא תפתח 10 סניפים נוספים באיחוד, כך שיהיו בבעלותה 20 סניפים.
עוד נחתם בהסכם כי Franchise Arabia קיבלה בלעדיות על המותג VRDRIVE ועד שנת 2030 תפתח עוד כ- 200 סניפים, באמצעות זכיינים, ב 15 מדינות בכל המזרח התיכון, לרבות: סעודיה, מצרים, כווית, בחריין, מרוקו, ירדן, קטאר, עירק (כולל כורדיסטן), לבנון, טורקיה, עומאן, תוניס ואלג'יר.

במהלך החודשים הקרובים, נציגי החברה הישראלית יטוסו לדובאי להמשך חתימות ההסכם, פגישות עם הממשל ותוכניות הקמת הסניפים.
על תיווך העסקה אחראי סטיבן וולפסון מייסד ומנכ"ל IFI מהמכון הישראלי לזכיינות, אשר פיתח את המותג וי אר דרייב והפך אותו לחברה בינלאומית עם סניפים בכל העולם.

לדברי מנכ"ל רשת VRDRIVEמר עדיאל כהן: "הסכם השלום עם האמירויות פתח את האפשרויות לשיתופי פעולה עסקיים עם המשק הישראלי ואני שמח שחברת Franchise Arabia ,שהגיעה לסיור בישראל מתוך מטרה לחתום על הסכם זכיינות עם חברה בעלת פוטנציאל להתרחבות בינלאומית, זיהתה זאת במוצר שלנו.
כהן מוסיף כי, האמירתיים רואים בישראל כמובילה בעולם בתחום הטכנולוגי, והם רואים ב- וי אר דרייב כמי שתיתן פיתרון למוצר שהוא מותג טכנולוגי עדכני וחדשני ללימודי תיאוריה, שלא נראה בכל העולם. כהן מסכם כי בדומה להצלחת הרשת בישראל, גם באמירויות ייהנו ממוצר שיש בו ערך מוסף גבוה בתחום הבטיחות בדרכים ובתחום החינוך התעבורתי ,שיביא למהפכה חיובית ושינוי תרבות הנהיגה באמירויות ובמדינות ערב נוספות. עוד מוסיף כהן כי לא רק באמירויות זיהו את הפוטנציאל הבינלאומי של המוצר וכי החברה במגעים עם מדינות נוספות בעולם לפתיחת סניפים באירופה ובארה"ב.

וי אר דרייב פיתחה תוכנה המלמדת תאוריה ואימון נהיגה בסימולטור נהיגה באמצעות טכנולוגיית VR מציאות מדומה, כאשר התלמיד עוטה את מסכת הוי אר ועולה על הסימולטור, הוא רואה את עצמו בתוך רכב "אמיתי" כשלידו יושב המורה הווירטואלי. המורה מלווה את התלמיד לאורך כל השיעור ומסביר בהתאם לנושא השיעור את כל הנושאים הרלוונטיים בהתאם לתוואי הנסיעה והשטח. התלמיד הנוהג בסימולטור מנותק מסביבתו ומרוכז במתרחש, באופן המחבר למצבי אמת במרחב התעבורתי. הסימולטור מדמה גם מצבים מורכבים יותר כגון: נהיגת לילה, נהיגת גשם, תאונות, החלקות ועוד, התמודדות זו "בתנאי מעבדה" מאפשרת לתלמיד ללמוד בבטחה, להבין את השלכות של טעויות וכמובן ללמוד את חוקי התאוריה כנדרש ובהבנה מלאה.

*
רשת VR drive הוקמה לפני כשלוש שנים על ידי האחים עדיאל ושלו כהן העומדים מאחורי המיזם. הרשת הוקמה לאחר שזיהו כי תלמידים חדשים, ללא ניסיון נהיגה, מתקשים ללמוד ולהבין תוכן תיאורטי וכן מתקשים להתרכז בתהליך הלמידה ולכן מספר הנכשלים עולה מידי שנה. שיטת הלימוד שפיתחו עדיאל ושלו ממקדת את התלמידים, מנגישה את החומר בצורה ויזואלית, חווייתית, ברורה ומלאה עניין . כיום הרשת מונה 10 סניפים בפריסה ארצית ומתכוונת לפתוח עוד 10 סניפים עד סוף השנה.

 

לפרטים נוספים 072-3307915 או מלא פרטים ונציג מטעמנו יצור קשר.