מירב קריסטל, YNET

קבוצת קפה קפה השיקה היום באופן רשמי רשת חדשה בשם סחבק, בהשקעה של למעלה מ-10 מיליון שקל.

הרשת מפעילה כבר שלושה סניפים ראשונים (ת"א, חולון ונהריה) ותפתח 10 סניפים נוספים תוך חודשיים, בין היתר ברעננה, גבעתיים וחדרה.

מדובר ברשת טוסט-נקניק שפונה לבליינים, בשפה שמזכירה את סוסו אנד סאנס, עם סניפים שפתוחים עד 1:00, כשבקיץ חלקם אף יהיו פתוחים עד 3:00. בדומה לסודוך, בסחבק מציעים נקניקים ופסטרמות להרכבת טוסט-נקניק עם מגוון רטבים וכן מנת נקניקיה נשנוש נקניקיות.

בחברה מסרו כי "מחיר מנה הינו 26 שקל", כשבסודוך, לפי אתר האינטרנט של הרשת, מנת טוסט נמכרת בהחל מ-25 שקל – פער של 4% ואקסטרה טוסט: 29 שקל בסודוך ו-31 שקל בסחבק: פער של כ-7%.
בעוד שבסודוך יש מנות ב-29-24 שקל (לפי אתר האינטרנט שלה), בסחבק יש מנות ב-31-25 שקל.

בשתיהן יש שני סוגי לחם, כשבסודוך שישה סוגי נקניקים (לעומת שמונה בסחבק) ושבעה סוגי רטבים (לעומת תשעה בסחבק). בשתיהן נשנוש נקניקיות עולה אותו דבר: שבעה שקלים. לפי קפה קפה מדובר ברשת עם עלויות הקמה נמוכות.

לפי נעם צימרמן, מנכ"ל קפה קפה, אין להשוות בין שתי הרשתות. "יש הרבה מקומות שמוכרים טוסט נקניק. אנחנו עובדים על הקונספט שנה וחצי", אמר ל-ynet.

זה לא חיקוי לסודוך?
"יש אצלנו חוויית לקוח אחרת, עיצוב אחר לגמרי, מוזיקה מגניבה. רטבים באיכות מאוד גבוהה. לא חיקינו שום דבר. לגבי המחירים: אני מציע לעשות בדיקה בסניפים עצמם. אצלנו אכן המחירים מתחילים מ-26 שקל".

מאיזו חברה אתם קונים את הנתחים?
"חברת הכובש. יש לנו חמישה סוגי נקניקים ואפשר לעשות מיקסים. אצלנו הם מנתחים שלמים של בשר: כולל כתף אווז, פסטרמה מפופלת. נתחים באיכות הכי גבוהה שיש ואפשר לעשות מיקסים כמובן. זו רשת ברמות אחרות, זה לא רק טוסט נקניק זו חוויה כיפית ושירות ברמות אחרות".

 

מעוניינים לרכוש זיכיון לאחת מהרשתות המובילות בישראל? התקשרו עכשיו 072-3307915 או לחצו כאן.