אורנה יפת, כלכליסט

כשלושה חודשים לאחר שנמכרה במסגרת הליך הקפאת הליכים, רשת האופנה TNT עוברת מתיחת פנים ופותחת סניפים חדשים. קבוצת המשקיעים, בראשותו של עלי חיאדרה ושלושה נוספים, שרכשה 27 סניפים של הרשת תמורת 2 מיליון שקל בלבד, התפרקה.

כיום הרשת בבעלות עלי חיאדרה, זכיין של TNT בסכנין שבעבר הפעיל גם סניף של הוניגמן, שמחזיק בבעלותו 21 סניפים והיתר בידי זכיינים. הרשת תשקיע 4 מיליון שקל במיתוג מחדש, שיפוץ ומתיחת פנים לסניפים, ותפתח במהלך השנה הקרובה חמישה סניפים חדשים. כמו כן, יוחלפו השילוט והסטנדים בסניפים והנראות הכללית תשים דגש על ילדים מגיל 11. הסניפים הראשונים שעברו מתיחת פנים הם G כפר סבא וגרנד קניון באר שבע.

TNT גם גייסה שני פרזנטורים חדשים, אושיות המוכרות לבני נוער מערוץ הילדים, האינסטגרם והרשתות החברתיות: תומר טליאס ולירז טורק, שישתתפו בקמפיין דיגיטלי שתעלה הרשת בספטמבר לקולציית סתיו־חורף, בתקציב של 450 אלף שקל.

הרשת פתחה מחסנים בצפון הארץ ולדברי חיאדרה הרשת כבר ערוכה לחורף. "לא היה שום שלב שלא היתה בכלל סחורה", הוא טוען. "גם לא בזמן ההקפאה. היו תקופות יותר קשות אבל דאגנו לייבא ולייצר גם בארץ. היום הסניפים והמחסנים שלנו מלאים בסחורה ואנחנו ערוכים כבר לחורף. אנחנו קונים סחורה מספקים מסין ומהודו וגם עובדים עם ייצור מקומי".

חיאדרה מוסיף כי בכוונתו לפתח את הרשת. "בקרוב נפתח חנויות חדשות במרכז ובצפון הארץ. אנחנו מתכוונים להתרחב בפריסה מלאה אבל נפתח סניפים בהתאם לביקוש בשוק. לא כאלה שיפסידו. אנחנו עושים בדיקה קפדנית לפני שפותחים סניפים". לדבריו, מאז הרכישה נרשמה עלייה בפדיונות הרשת. "כבר כעת יש גידול במכירות הרשת של 20% מאז שקנינו אותה, כי היתה תקופה קשה. אני מאמין ב־TNT, אחרת לא הייתי קונה אותה. אין כיום רשת שנותנת מענה לילדים מגיל 11".

 

רוצה להיות זכיין של אחת מהרשתות המובילות בישראל? התקשר עכשיו 1700-720-720 או לחץ כאן.