מליסרון מהמרת על בילו סנטר ברחובות

 מליסרון השקיעה 70 מיליון שקל בשיפוץ של מתחם האאוטלט בילו סנטר שהסתיים לאחרונה. במסגרת המהלך נכנסו למתחם חנויות חדשות של אמריקן איגל, אאוטלט של נייקי המופעל על ידי החברה הבינלאומית, חנות גדולה של רשת הנעליים TO GO ועוד. נוסף על כך, הוחלפו הרצפה, השילוט והתאורה במתחם.


לדברי מנכ"ל קניוני מליסרון משה רוזנבלום, בעוד בשנת 2008 עמד הפדיון בחנויות של בילו סנטר על 480 מיליון שקל בשנה, בשנת 2013 צפוי הפדיון להסתכם ב־620 מיליון שקל. בשנים הקרובות צפויה הקבוצה להוסיף למתחם 20 אלף מ"ר נוספים שיופנו אף הם לטובת מסחר.


במקביל משפצת מליסרון את הקניותר, הקניון שהיא מפעילה בנס ציונה. מליסרון מנסה למצב את הקניותר כקניון שכונתי הפונה לאוכלוסייה הצעירה של נס ציונה, ול"כלכליסט" נודע כי תשקיע בשיפוצו כ־15 מיליון שקל. בין היתר, יכלול השיפוץ הזזה של הכניסה הראשית של הקניון ושינוי תמהיל החנויות.


במסגרת השינויים תיסגר חנות המשביר לצרכן שפעלה בקניון בסוף דצמבר, ושטחה המשתרע על 800 מ"ר יפוצל לשלוש־ארבע חנויות (אחת החנויות תושכר לרשת שילב).


בתוך כך, רשתות האופנה פוקס וקסטרו יגדילו את שטחי המסחר שלהן בקניון. קסטרו תפתח חנות חדשה וחנות נוספת למותג הילדים שלה. שתי החנויות ישתרעו יחד על שטח של 680 מ"ר. פוקס, שמפעילה כיום חנות על שטח של 80 מ"ר, תגדיל אותה ל־250 מ"ר; תפתח חנות של ללין על 40 מ"ר; ובוחנת פתיחה של חנות למותג ההלבשה התחתונה Aerie. במקביל מנהלת הנהלת הקניון משא ומתן עם רשת רנואר שכיום אינה פועלת בקניון.


רוזנבלום דוחה את הטענה כי הקניותר נפגע כתוצאה מהרחבת קניון רחובות, הנמצא אף הוא בבעלות מליסרון. "קניון רחובות משתרע על 38 אלף מ"ר, בעוד הקניותר הוא קניון של 4,000 מ"ר בלבד. אי אפשר להשוות ביניהם", אמר רוזנבלום. "זה נכון שכאשר 300 מ"ר מתוך 4,000 מ"ר סגורים זה נראה לא טוב, אבל זה נעשה כדי לבצע את השינוי בקניון. הקניותר הוא קניון עירוני־שכונתי וקניון רחובות הוא קניון על־אזורי, לכן הפדיונות בהם שונים לחלוטין וקהל היעד שונה. הקניותר יאופיין בשימת דגש על צעירים, ולכן הכנסנו מותגים חדשים של קסטרו ופוקס ואנחנו בודקים אפשרות כניסה של רנואר".


 


 מתעניין/ת בפגישת יעוץ? לחץ/י כאן