אורנה יפת, כלכליסט

אחרי שהיתה סגורה חמישה חודשים, תיפתח היום (ה') בצהריים מחדש חנות זארה בקניון רמת אביב. בהקמת החנות הושקעו 30 מיליון שקל, שחלקם הושקעו על ידי מליסרון בעלת הקניון. שטח החנות הוא 3,000 מ"ר שמתפרסים על פני שתי קומות. בנוסף, בקומת הקרקע הוקמו מחסנים של החנות. הקונספט של הסניף החדש משלב חוויית קנייה בחנות ובאפליקציה. בנוסף, הסניף המחודש כולל גם נקודת איסוף אוטומטית של הזמנות מקוונות.

ההערכות והשינויים ברמת אביב נערכים על רקע פתיחתו הקרבה של ביג גלילות. קניון רמת אביב השקיע בשיפוץ ובשינוי תמהיל הקניון 40 מיליון שקל, במסגרתו בין היתר מתחם ההסעדה יעלה לקומה עליונה ובתי הקולנוע יחזרו לפעול בקומה החדשה שתיפתח במחצית השנייה של שנת 2024 על כ-3,000 מ"ר.

מוקדם יותר השבוע נפתחה גם חנות לולולמון מותג הספורט האמריקאי שקבוצת אירני קיבלה את הזכיון שלו בישראל. אירני מפעילה את מרבית חנויות היוקרה ומותגים בינלאומיים בקניון זה ובהן לואי ויטון, פקטורי 54, הוגו בוס, ארמני, דיזל ועוד. לדברי עומר אוגלניק מנכ"ל קניוני מליסרון, קבוצת אירני היא השוכרת הגדולה ביותר בקניון רמת אביב והחנויות שלה תופסות כבר 18% משטחו. שכר הדירה הממוצע בקניון עומד על 550 שקל למ"ר.

בחודש אפריל ירדו פדיונות השוכרים בקניונים בממוצע ארצי בכ-5% וגם המכירות במאי נפגעו בשל מבצע מגן וחץ.

לדברי אופיר שריד מנכ"ל קבוצת מליסרון: "רמת אביב ייחודי, גם ביג גלילות לא מתחרה בקניון רמת אביב. אצלנו יש מותגים ייחודיים והעלנו אותו רמה נוספת. מי שרוצה לקנות הוט קוטור ויוקרה יגיע לרמת אביב ולא לשום מקום אחר. כשאתה רוצה להתלבש באלפי שקלים הבחירה הראשונה שלך להגיע לרמת אביב ולא לכיכר המדינה או דיזנגוף. 70% מהקונים ברמת אביב הם לא תושבי ת"א אלא צרכנים מכל הארץ".

מעוניינים בזיכיון לרשת מובילה התקשרו עכשיו 072-3307915 או לחצו כאן