ליטל דוברוביצקי, ynet

מכירה מהירה: השופט חגי ברנר מבית המשפט המחוזי בתל אביב אישר לעו"ד מור נרדיה, נאמן רשת "עד העצם אקספרס", למכור אותה תמורת 1.5 מיליון שקל לחברת "טרנס אר סחר", בהסכם לרכישת נכסי ופעילות חברת עד העצם אקספרס. מדובר למעשה ברכישה של שמונה סניפים.

הצעות נוספות שהוצעו והוגשו באיחור היו של קצביית האחים לגזיאל, שהודיעה בדיון שהיא מוכנה להעמיד את הצעתה על סך 2 מיליון שקל, ושל חברת לוייז סחר. השופט ברנר החליט לאשר את ההצעה הנמוכה יותר במחיר מאחר שעמדה בלוח הזמנים שקצב הנאמן.

"אין ליתן פרס למי שעשה דין לעצמו והפר את כללי המשחק הידועים מראש לכלל המשתתפים, בכך שקפץ על עגלת המכירה ברגע האחרון ממש…יש מקום במקרה דנן להעדיף את הצעתה של אר סחר, שהוגשה במועד ולפי כל דרישותיו של הנאמן, על פני ההצעות המאוחרות, שהן אומנם גבוהות יותר, אך הוגשו תוך חריגה מוחלטת מהמועדים שנקבעו לכך, ולאחר שהצעתה של אר סחר כבר פורסמה ברבים והובאה לאישורו של בית המשפט".

הרוכשת מסרה לנאמן לאחרונה כי בכוונתה לשמר את פעילות הרשת והמותג "עד העצם אקספרס" ולהמשיך להפעילה במתכונת בעלת היתכנות כלכלית. עוד מסרה הרוכשת לנאמן כי היא שוקלת בחיוב פנייה לחלק מעובדיה לשעבר של החברה לצורך העסקתם מחדש ברשת.בית המשפט הוציא החודש צו הקפאת הליכים זמני לרשת "עד העצם אקספרס" לאחר שצברה חובות לנושים בסך של כ-18 מיליון שקל. לרשת כ-115 עובדים שחלקם מיוצגים על ידי עו"ד אופיר רונן ואחרים על ידי עוה"ד ליזה חדש. הרשת הפעילה עד לאחרונה תשעה סניפים וטענה באמצעות עו"ד שלום גולדבלט כי נקלעה לקשיים בשל הקורונה.

מעוניינים בזיכיון לרשת מובילה התקשרו עכשיו 072-3307915 או לחצו כאן