נווית זומר, ynet

איש העסקים גולן עינת, בעלי "זאפה" ושותף ב"רולדין" וב"ארומה", מוכר את השליטה ברשת ההמבורגרים שלו "קפטן בורגר" למסעדן הוותיק יקי כביר.

כביר מחזיק בשורה של מסעדות, בהן "סרפינה", "יאוזה", "גריל בר צפון", "פיצה גראז" והבעלים של חברת הייעוץ הקולינרי "נקסט קונספט גרופ". הוא היה אחראי בין השאר על פרויקט שוק האוכל בנמל לימסול בקפריסין.

כביר רוכש 70% מהרשת (עינת יישאר שותף עם 30%), המונה תשעה סניפים מעפולה ועד אילת, ומתמחה ב"סמאש בורגר" – הנטחן במקום ונצלה במעיכה על הפלנצ'ה. הסמאש בורגר מזוהה עם רשת ההמבורגרים המצליחה, שייק שאק מארה"ב, שהמסעדן יורם ירזין והראל ויזל בעלי פוקס אמורים לקבל את הזיכיון שלה בישראל.

בשנה האחרונה, מאז הקורונה שפגעה בעסקי זאפה, עינת מארגן מחדש את עסקיו: הוא מכר 20% מהאחזקה על זאפה לחברת דלק ישראל. את ארומה ת"א, שהייתה בבעלותו, מיזג לתוך ארומה ישראל, וכעת מוכר את השליטה בקפטן בורגר.כביר,נמצא בעסקי הקולינריה, הבילוי והפנאי כבר כמעט 30 שנה., הסביר כי המטרה שלו היא להגיע עד 2026 לכ-30 סניפים, באמצעות זכיינים, ולמחזור שנתי של 70-80 מיליון שקל.

"במשך שנתיים ניסיתי להביא לארץ את רשת ההמבורגרים 'וולברג' של שחקן הקולנוע מארק וולברג ואחיו, ולא הצלחתי", מספר כביר, שגם הקים ברים ומועדונים ידועים בת"א כמו החלונות הגבוהים, דונה מרטין והלנס קלר. "קפטן בורגר זה אוכל רחוב עם סניפים בשטח 80 של מ"ר בלבד. מהיר, כיף, והכי חשוב טרי, נטחן ונצלה במקום".

את הרשת הקימו לפני 5 שנים שני שותפים – זכיינים לשעבר בארומה. גולן נכנס איתם שותף ב-50% ולאחר מכן רכש את חלקם וניסה לעשות מיזוג עם "עד העצם" שלא צלח.

מעוניינים בזיכיון לרשת מובילה התקשרו עכשיו 072-3307915 או לחצו כאן