אורנה יפת, כלכליסט

רשת הפארם המוזלת גוד פארם נכנסת לראשונה לתחום המשלוחים המהירים. ל"כלכליסט" נודע כי אפליקציית משלוחה NOW החלה לבצע משלוחים של רשת גוד פארם שעד כה נמנעה מכניסה לתחום בשל חוסר כדאיות כלכלית. משלוחה גובה מהצרכן דמי משלוח של 16-8 שקל, בהתאם למרחק. השירות החדש יוצא לדרך לאחר פיילוט שנערך במשך כמה שבועות ויתחיל בשלב הראשון בתל אביב־יפו ובקרוב צפוי להתרחב לאזורים נוספים ברמת גן, גבעתיים ופתח תקווה . "רשת Be משלחת באמצעות וולט שדמי המשלוח שלהם גבוהים משלנו, וסופר־פארם לא עושה משלוח מיידי לבית הלקוח", אומר דניאל רחמים, מייסד ומנכ"ל משלוחה. "שיתוף הפעולה עם גוד פארם הוא נכון כי הם מתחרים איתם על מיקומים וזה מאפשר להם להרחיב את הפנייה לצרכן ולהגיע ליותר לקוחות".

לדברי אדם פרידלר, מייסד ומנכ"ל גוד פארם, לחברות שמוכרות בזול אין היגיון להקים אונליין משלהן, אבל לא ניתן להתעלם מהתפתחות של שירות המשלוחים המהירים. "בסופו של יום אנחנו רואים את התופעה הזאת, ובאמת רצינו לתת מענה לעוד קהל שלא חשוף אלינו. אני מאמין ששירות המשלוחים יביא עוד לקוחות ולא ינגוס בפעילות הקיימת. הרבה מהסניפים שלי במיקומים בלי חניה במרכזי הערים, וזה נותן פתרון באזורים האלה. אין לי חנויות בקניונים גדולים, אני צריך קהל נוסף וזו הדרך. אני לא מאמין בלעשות אי־קומרס מלא כי בסוף אני מוכר פריטים קטנים רבים, והזמן של הלוגיסטיקה, להעסיק מאספים, ולתת שירות לקוחות, בסוף אתה נשאר בלי כסף.

"לכן החלטתי שאם אני רוצה לעשות משלוחים, אני צריך לעשות משהו ממוקד על מנת שאוכל להרוויח. הייתי במו"מ עם וולט אבל לא הגענו להבנות לגבי העמלה שהם רצו לגבות ממני".

מעוניינים בזיכיון לרשת מובילה התקשרו עכשיו 072-3307915 או לחצו כאן