אורנה יפת, כלכליסט

בשנים האחרונות מתעצמת התחרות בענף ההסעדה. כולם מתחרים בכולם וגם בחברות המשלוחים שמנסות להשתלט על השוק ולנגוס ברווחים של המסעדות. על הרקע הזה, מנסה כעת דומינו'ס פיצה לנגוס בנתח של רשתות ההמבורגרים ולספח לעצמה קהלים חדשים מקרב חובבי הבשר.

רשת הפיצות תחל למכור "פיצהבורגר" ולראשונה תכניס לתפריט שלה צ'יפס שתייבא מחברת מק'קיין פודס (McCain), ספקית הצ'יפס של רשת מקדונלד'ס בחו"ל ומי שמספקת את הצ'יפס לרשת ברגר קינג בישראל. המוצר החדש שמציעה הרשת מבוסס על בשר המבורגר שתייבא דומינו'ס מספק בארגנטינה והפיצהבורגר תכלול 150 גרם בשר.

כדי לתת לה טעם קרוב להמבורגר, תשווק המנה מלבד הצ'יפס גם עם רוטב המבורגר, מלפפונים חמוצים, וקטשופ היינץ, כאשר את הלחמניה של ההמבורגריות יחליף בצק של פיצה עם שומשום. במוצר תשולב גם גבינת מוצרלה והוא יושק אף בגרסה צמחונית עם תחליף בשר.

ה"פיצהבורגר" הוא מוצר שהושק בשנה האחרונה בדומינו'ס פיצה באנגליה וכעת נכנס לראשונה לשוק הישראלי עם התאמה לחיך הישראלי. מחיר ארוחת פיצהבורגר משפחתית שכוללת מנת צ'יפס משפחתי ובקבוק שתיה 1.5 ליטר יעמוד על 100 שקל. משפחתית של פיצהבורגר בתוספת משפחתית קלאסית יימכרו ב-66 שקל כל אחת.

 

מעוניינים בזיכיון לאחת הרשתות המובילות בישראל?התקשרו עכשיו 1700-720-720 או לחצו כאן.