תנאי זיכיון

תחום

אודות הרשת

הכול התחיל מרצון לנסות לפתור את הבעיה שיש להרבה תלמידים שלומדים היום נהיגה.  חלקם אינם מבינים את התמרורים ומתקשים ללמוד למבחני התאוריה, וחלקם לא מצליחים "לתפקד" בזמן מבחן כי הם לחוצים מדי. כמו כן, בעיית הקשב והריכוז שיש היום לאחוז רב מהאוכלוסיה, מקשה מאוד על לימודי התאוריה במתכונת של היום.

הרעיון התחיל כתוכנת מחשב ללימוד תכני התאוריה והתפתח לבניית סימולטור נהיגה כדי להמחיש לתלמיד סיטואציות מסויימות והסברים "חיים" בשטח תוך כדי הנהיגה. באופן הזה אנחנו גם פותרים את בעיית ההבנה וגם את בעיית הקשב וריכוז. ברגע שתלמיד מחזיק את ההגה ביד ונוהג, הוא מנותק מהסביבה ומרוכז במתרחש, מה שגורם לו להבין בצורה טובה יותר את הנעשה סביבו. לאחר מכן נכנס הרעיון של מציאות מדומה מה שהופך את החוויה  להרבה יותר מעניינת ומציאותית עבור התלמיד.

אחרי מחשבה רבה, החלטנו להוסיף לתוכנה אלמנטים של נהיגה בלילה, נהיגה בגשם, מצב תאונה וכדומה. אלו דברים שבדרך כלל תלמיד לא פוגש בזמן לימוד הנהיגה והערך המוסף ללימוד נותן כלים מעבר ללימוד התאוריה לנהיגה נכונה יותר, ביטחון והתמודדות מול סכנות הנהיגה.

אני מאמין

כל אחד יכול לעבור תאוריה וכל אחד צריך! לא לוותר ולהאמין בעצמכם!
שיטת לימוד חווייתית ומהנה גורמת להבנת החומר ומשם להצלחה במבחן!
כשהתלמיד רואה את הסיטואציה בשטח הוא מבין ולכן הוא מצליח את המבחן
טכנולוגיית מציאות מדומה מקדמת את הלמידה באופן משמעותי! לתלמיד אין הפרעות סביבתיות הוא מהופנט מרוכז וממוקד למתרחש בתוכנה ולכן מבין את החומר הנדרש!

חזון העסק

שינוי תרבות לימוד הנהיגה בישראל.
ללמד תאוריה בדרך נכונה ולא העיקר לעבור את המבחן כמו "תוכי" אלא להבין את חומר הלימוד!
ברגע שהתלמידים יבינו את החומר בצורה נכונה, הדבר יגרום לכך שאחוז התלמידים שיעברו יהיה גבוה יותר. המבחן גם יכין אותם טוב יותר לנהיגה וגם יפחית משמעותי את תאונות הדרכים ובמיוחד בקרב נהגים חדשים ומשם יציל חיי אדם.
החזון והשאיפה היא לפתוח סניפים בכל הארץ ומשם להתפתח לחו"ל.

למה להיות זכיין ברשת?

רשת וי אר דרייב פיתחה שיטת לימוד חדשנית בארץ ובעולם כולו. הרשת מציעה מודל זכייני בעל סיכון נמוך וסיכויי רווח גבוהים לבעל הזיכיון. שילוב של עלויות הקמת סניף נמוכות ומודל עסקי מוצלח יביאו את הזכיין להצלחה מסחררת בתחום שלא נראה כמותו בארץ!

אז בואו להיות חלק מהדבר הגדול הבא בישראל!

רוצים להיות זכיינים ברשת וי אר דרייב? התקשרו עכשיו 072-3307915 או השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם!

 

 

 

לקבלת פרטים נוספים ולתיאום פגישה