ארומה ת"א: קרח בצד הקפה עולה יותר

ארומה ת"א: קרח בצד הקפה עולה יותר

 למה שקפה קר (קטן) לא יעלה כמו מקבילו החם? תשאלו את ארומה תל-אביב.


לקוח ארומה בשם רון, פרסם בפייסבוק, "סיפור צרכני קטן ליום קיץ חם". וכך כתב: "אני איש מוזר, אוהב לשתות את הקפה הקר שלי בדרך מסויימת מאוד. לא שזה חשוב או מעניין, אבל..אני אוהב אותו עם הקרח בצד. למה? לא יודע.


 


"הבוקר נכנסתי לארומה, סניף קרליבך. אומרים שזוהי ארומה תל-אביב. יש שם דיל בוקר – קפה וכריך קטן בח"י שקלים. דיל נאה לכל הדעות.


"לאחר שהזמנתי את הקפה, אמריקנו עם כוס קרח בצד, ביקש ממני הקופאי לחכות רגע. הוא הלך להתייעץ עם אחראי המשמרת. הם עמדו בצד ודיברו. הייתה לי הרגשה משונה שהם מדברים עליי. כשחזר הקופאי העדפתי להתעלם מהפרנויה וביקשתי סנדוויץ' טונה.


 


"'אתה לא יכול להזמין קרח בצד', אמר. כששאלתי לפשר הסירוב קיבלתי תשובה אמיתית וכנה מהקופאי החביב, שאין לי ולו טענה כלפיו. הוא הסביר כי זו הוראה מבעלי הרשת שלא רוצים שאנשים יעשו לעצמם קפה קר. למען הפרוטוקול ביקשתי את הדיל של הסנדוויץ' עם קפה קר. ניחשתם נכון – הקפה הקר לא נכלל בדיל. שמעו, לסיפור הזה יש ארומה לא טובה".


 


הזמנתם קפה קר? הארוחה תתייקר בעד 28%


 אמריקנו רגיל בתוספת כמה קוביות קרח. למה זה מייקר את הדיל? תראו כמה הזמנת קפה קר מייקרת דילים וארוחות בארומה: דיל קפה ומיני כריך עולה בארומה: 18 שקל. הזמנת קפה קר במקום קפה, תייקר אותו ב-28% ל-23 שקל. 


 


בוקר תל אביבי: חצי כריך, סלט ירקות וקפוצ'ינו – עולה 29 שקל. הזמנת קפה קר קטן במקום קפה תייקר אותו ב-17% ל-34 שקל. החלפת הקפה בקפה קר גדול תייקר את הארוחה עוד יותר ב-27.5% ל-37 שקל. אגב, בארוחה זו, ניתן להמיר את הקפוצ'ינו במשקה קל קר, אך לא בקפה קר. 


  


קיץ? מה זה משנה. תמיד הקר יותר יקר מהחם


לפי התפריט של ארומה תל-אביב, נראה שמחיר אמריקנו קר ברשת, גבוה ממחיר אמריקנו רגיל, משום שיש בו מנה כפולה של אספרסו. אז מה. אם תבקשו לחזק אמריקנו רגיל במנה נוספת של אספרסו – לא יגבו מכם תשלום. אז למה על קפה קר כן? כאמור: כי אפשר.


 


אמריקנו רגיל (אספרסו + מים חמים) מתומחר בארומה ת"א ב-8 שקלים (לקחת) וב-11 שקל (לשבת). אמריקנו קר לעומת זאת (אספרסו כפול, מים, קרח) עולה 12 שקל. אגב, קפה קר (אספרסו, חלב, קרח) עולה 13 או 17 שקל,


תלוי בגודל. קפוצ'ינו קטן מתומחר ב-8, או ב-11 שקל (לקחת, לשבת) או ב-12 ו-14 שקל לקפוצ'ינו גדול (לקחת, לשבת).


 


תגובת הרשת


מארומה ת"א נמסר בתגובה: "רשת ארומה בתל אביב מציעה דיל של קפה ומיני סנדביץ׳ ב 18 שקל במהלך כל חודשי השנה, כאשר לקראת הקיץ האחרון הוחלט להוסיף לדיל גם קפה קר קטן ללא תוספת. אנחנו נחדד את הנוהל החדש מול הסניפים כדי שהמקרה לא יחזור על עצמו . מן הראוי להדגיש כי שביעות רצון לקוחותינו עומדת כל העת לנגד עיננו ואנו נשמח להזמין את הלקוח לחוויה נוספת בארומה תל-אביב.






 


"לגבי ארוחת הבוקר, נדרשת תוספת תשלום (5 שח לקפה קר קטן / 8 שח לקפה קר גדול) כיוון שהארוחת בוקר היא מוזלת ומחושבת על אחוזי רווח נמוכים יותר".