שמעון יעיש, ישראל היום

איך פתיתי קרח יבשים ומתוקים שנמסים בפה נשמעים לכם? טעים? גם לנו! לא מדובר בגלידה, יוגורט וגם לא בברד. זהו קינוח קוריאני בשם סו – בינג שעושה עליה לישראל.

הקינוח מבוסס על פתיתים קפואים ויבשים שנימוחים בפה ועליהם מונחים סוגים שונים של תוספות כמו שוקולד, מנגו, תותים, עוגת גבינה ועוד הפתעות מיוחדות.

פתיתי השלג הם למעשה פתיתי קרח יבש בעל מרקם ייחודי ומתיקות עדינה, כאשר רגע לאחר יצירתם ובעודם קפואים הם מקבלים צבע וטעם מחלב ממותק או מיץ פירות, לפי בחירתכם. הפתיתים מרכיבים את השכבה התחתונה ומעליהם מניחים שכבה עליונה מאפשרויות רבות, שיחד מייצרים קינוח מיוחד עם מרקם אוורירי וערך קלורי נמוך ביחס לגודלה של המנה והמראה שלה. בין התוספות שניתן לבקש על הקינוח: שוקולד, תותים, בננה ואפילו תה ירוק.

סו-בינג מתבסס על ארבע קטגוריות:
בינג שלג פירות: שלג מנגו ועוגת גבינה בליווי סורבה מנגו ושקדים פרוסים. שלג עם פירות יער, נגיעות פבלובה בליווי קצפת ושברי מרנג.
בינג שלג בריאות: בינג חלבה – שלג יוגורט עם טאצ' רוטב חלבה, קוביות חלבה, קראנצ' אגוזי לוז ושברי עוגיית חלבה. בינג תה ירוק – שלג תה ירוק עם שקדים קלויים, אבק של תה ירוק וטופינג מקפא וניל.
בינג שלג שחיתות: טריפל שוקולד – שלג שוקולד, עוגיות אוריאו מרוסקות, קוביות בראוניז, קראנצ' שוקולד ורוטב שוקולד. במבה בינג – שלג חלב עם גלידת סניקרס, רוטב חמאת בוטנים עם ליווי של שוקלד לבן ובמבה נוגט קפואה.
עוגות שלג (האן): האן שוקולד, עוגת שוקולד – שכבות עוגת שוקולד, שלג שוקולד, קרם שוקולד ושברי עוגיות והאן וניל ופירות, שכבות טורט וניל, קצפת, שלג חלב ופירות טריים.

מי שעומד מאחורי הזיכיון הבינלאומי של הקינוח הקוריאני לישראל הוא איש העסקים והיזם דני ללזרי, שמלווה על ידי המרכז לקידום זכיינות בישראל. לפני כשנה פנה ללזרי למטה החברה בקוריאה בבקשה לרכוש את הזיכיון לישראל. לאחר שטעם את המוצר בחו"ל ו"נדלק" לדבריו. לאחר שגילה את ההצלחה המסחררת במדינות רבות בעולם ביניהן נסיכויות המפרץ, החליט לפעול כדי להביא את הקינוח המיוחד לישראל. ללזרי חבר לאלון שבו, שף קינוחים בולט כדי שזה יעשה התאמות של המוצר לחיך הישראלי.

ללזרי: "הגיע הזמן לשדרג ולרענן את מערך הקינוחים הרגיל והידוע בישראל ולהביא מותג רענן, תרתי משמע בתחום. אני מאמין שאם הקינוח תפס ב-30 מדינות שונות בעולם, הוא יתפוס גם את ליבו של הקהל הישראלי. זו הזדמנות מצוינת לנסות קינוח אחר ממה שהורגלנו עד כה".
הסניף הראשון לרשת, מתוך ארבעה נוספים שייפתחו בהמשך השנה, יפתח ביום חמישי הקרוב ברח' בוגרשוב 106 בתל אביב, לגבי שעת ומועד הפתיחה הסופי מומלץ להתעדכן בדף הפייסבוק של המסעדה.

 

מעוניינים לשמוע עוד פרטים? התקשרו עכשיו 072-3307915 או לחצו כאן.