עדי דברת מזריץ, דה מרקר

אייל פישמן, מנכ"ל טויס אר אס בישראל, טוען שמצב החברה העולמית לא צפוי להשפיע על פעילות הרשת בישראל וכי החנויות ימשיכו לפעול כרגיל.
טויס אר אס ישראל כוללת 28 חנויות שפועלות במודל של זכיינות, שבמסגרתו החברה משלמת תמלוגים עבור השימוש בשם וזכויות לשימוש במותגים הפרטיים של הרשת. החברה הישראלית נמצאת בבעלות של חברת פישמן רשתות (97%), השייכת לאיש העסקים הקורס אליעזר פישמן (55%), ולאייל פישמן ושתי אחיותיו (45%). החברה מנוהלת על ידי אייל פישמן.

"החברה הבת של טויס אר אס, המוכרת זיכיונות, היא חברה רווחית ובעלת מטה קטן, כך שגם אם טויס אר אס תפשוט רגל בכל העולם מישהו יקנה אותה", אמר אתמול ל–TheMarker אייל פישמן. "מבחינתנו, מה שקורה עם החברה בעולם לא אמור לשנות. נהפוך הוא — בפעם הראשונה מזה שלוש שנים החברה יצרה אתנו קשר ותיאמה ביקור בישראל שיתקיים ביוני. אנחנו ממשיכים לשלם תמלוגים וככל הנראה אחת מהחברות שרוכשות חלקים שונים מטויס אר אס באזורים שונים בעולם תרכוש גם את פעילות החברה הבת שעוסקת במתן זיכיונות. אין סיבה הגיונית לוותר על זיכיונות רווחיים לכל כך הרבה מדינות — ישראל, דרום אפריקה, פיליפינים, דובאי ועוד".

 

רוצים להיות זכיינים של אחת מהרשתות המובילות בארץ? התקשרו עכשיו 072-3307915 או לחצו כאן.