סניף שישי של רשת קופי שופ הושק השבוע

סניף שישי של רשת קופי שופ הושק השבוע

קופי שופ עשו את זה שוב. בפעם השישית הושק השבוע סניף חדש של רשת בתי קפה הירושלמית, הפעם ברחוב עזה, שאינו מספיק להתחדש. אחרי נונה, רסטובר, קפה רחביה והוותיקים עטרה וזיגמונד, חודרת עכשיו לראשונה גם רשת קפה למתחם המתעורר.


עיצוב המקום, בתכנונו של ניר פורטל, כולל ספות, כורסאות עור וכסאות לבנים, עשרה מקומות על הבר ומרפסת שמש. הזכיינים, שי בן יוסף ואלי כהן, הם שני חברי ילדות שמנהלים יחד זה תשע שנים מינימרקט בגבעת בית הכרם. בן יוסך: "אנחנו ברחביה והפוטנציאל גדול מזה של בית הכרם. רצינו להתפתח ולהתרחב לסוג עסק שונה ולכן התחברנו עם ירון ואלי מנשה, בעלי הרשת. השקענו כאן המון כסף ומחשבה ולא השארנו זכר מפילטר, בית הקפה שפעל כאן עד לפני שלושה חודשים. אני מקווה שעוד עסקים יגלו את הפוטנציאל של עזה. יש מקום לכולם".


בית הקפה יהיה פתוח מדי יום משש וחצי בבוקר ועד הלקוח האחרון בלילה, בשישי עד הצהריים ובמצא"ש מצאת השבת.


בנוסף לארוחות בוקר יש בתפריט עשרה סוגי סנדוויצ'ים (עם לחמים הנאפים במקום), סלטים, מרקים, קישים, פסטות, שקשוקה, פוקצ'ות, תפוחי אדמה אפויים ומוזלי עם גרנולה ופירות טריים.


טרנד הבריאות לא פסח גם על הקופי שופ והם מציעים מנות מופחתות קלוריות. יש גם תפריט טייק אווי הכולל סנדוויצ'ים בלחם נען. השתייה החמה כוללת קפה לסוגיו, סיידר חם, סחלב ושוקו מקופלת.

בהתאם לחוק איסור האישון במקומות ציבור, חצי משטח המקום יהיה אזור נטול. בתחום ההיי טקי והעסקי מציעים שם אינטרנט אלחוטי חינם, ובקטע האלכוהולי מוזגים על הבר שבעה סוגי ויסקי במחיר מוזל של 29 שקל לכוסית, לצד מבחר של הארד ליקר ובירה מהחבית.