אורנה יפת, כלכליסט

ברגר קינג משיקה קונספט חדש של מסעדות בניסיון למשוך קהל יעד חדש לסניפים. בסניף הרשת שנפתח בהרצליה פיתוח הושק מתחם ייעודי לקפה ומאפה, שממוקם בנפרד מעמדות ההגשה של ההמבורגרים. בעמדה יוגשו משקאות קפה שונים, עוגות ומאפי שמרים. אם הקונספט יצליח – ישכפלו אותו לסניפים נוספים.

בברגר קינג בוחנים את הקונספט החדש, ואם הוא יצליח, ישכפלו אותו לסניפים נוספים. בכוונת הרשת למשוך את עובדי המשרדים בהרצליה פיתוח שירכשו בשעות הבוקר את הקפה ובצהריים יגיעו לאכול את ארוחות הוופר. אלא שמדובר במהלך לא פשוט שכן הסניף ממוקם בהרצליה פיתוח כאשר ממולו יש סניף של BBB, ולא רחוק ממנו פועלות גם רשתות ההמבורגר אגאדיר ובורגרים. גם לקפה של הבוקר יש מענה באזור, כאשר בסביבתו פועל סניף ותיק של רשת ארקפה וכן סניפים של ארומה, מקס ברנר ובן עמי.

חידוש נוסף שמנסה ברגר קינג להכניס לתפריט הוא שתייה קלה במילוי חוזר ללא תשלום נוסף. הרשת הציבה בסניף הרצליה עמדות ברזים לשתייה קלה ומאפשרת למי שרכש כוס שתייה אחת מילוי חוזר. חידוש זה לא ייכנס לסניפי הרשת שממוקמים בקניונים מחשש כי צרכנים של מסעדות אחרות ישתמשו בברזי השתייה הקלה. ברגר קינג, שלה יש 8 סניפים, השקיעה בסניף הרצליה כ־6 מיליון שקל. בסניף יש גם משחקייה לתינוקות ואזור ישיבה חיצוני.

 

מחפשים זיכיון לאחת מהרשתות המובילות בישראל? התקשרו עכשיו 072-3307915 או לחצו כאן.