אופנת FOX פתחה חנויות ברומניה ובתאילנד

אופנת FOX פתחה חנויות ברומניה ובתאילנד

חברת FOX הודיעה על פתיחת פתחה חנות ראשונה ברומניה ועל פתיחת חנויות בתאילנד.
 
החנות ברומניה נפתחה באמצעות זכיין מקומי, חברת קורסה, שבאמצעותה ייפתחו חנויות נוספות של החברה ברומניה. קורסה השקיעה בפתיחת החנות כ-300 אלף דולר.


עד סוף 2007 צפויה החברה לפתוח עוד 9 חנויות ברחבי רומניה. בחנות נמכרים מותגי הגברים והנשים, והיא משתרעת על שטח של כ-180 מ"ר בקניון בעיר פלויישטי. את פתיחת החנות יתמוך קמפיין פרסומי, על גבי בילבורדים ברומניה, בהשקעה של כ-150 אלף דולר.
 
כמו כן, פתחה החברה לאחרונה חנויות בתאילנד בקניונים ובתוך חנויות אופנה, בקונספט של חנות בתוך חנות. FOX צפויה לפתוח חנויות נוספות ברחבי העולם, שמספרן יעמוד על 60 סניפים עד סוף שנת 2007.
 
בתוך כך הודיעה החברה, כי מינתה את עינת פורטוגלי לתפקיד סמנכ"לית השיווק והפרסום בחברת FOX. פורטוגלי, בעלת תואר שני במנהל עסקים, הייתה בשבע השנים האחרונות בחברת ש.שסטוביץ, יבואנית מוצרי צריכה, מתוכן שימשה במשך שנתיים כמנהלת השיווק של קולגייט–פלמוליב ישראל.
 
פורטוגלי תצטרף ל-FOX בחודש דצמבר. מהחברה נמסר, כי במסגרת תפקידה תהיה אחראית פורטוגלי על האסטרטגיה השיווקית והפרסומית של החברה בארץ ובחו"ל, ותטפל בקמפיינים, ביחסי הציבור, ובשיתופי הפעולה עם גורמים שונים.