אייס במו"מ לרכישת נרות בשינקין

אייס במו"מ לרכישת נרות בשינקין

אייס במו"מ לרכישת רשת נרות בשינקין לפי שווי של 4 מיליון שקל
נרות בשנקין סיימה את הרבעון השלישי השנה עם מחזור מכירות של 2.4 מיליון שקל והפסד של כ-200 אלף שקל
גלובס‏17:09 09/12/07
בחודש אוקטובר האחרון חתמה רשת המשביר החדש לצרכן שבשליטת רמי שביט, על מסמך עקרונות עם חברת ישראל, בעלת השליטה ברשת ניו-פארם, לפיו תרכוש את השליטה בניו-פארם לפי שווי של 167 מיליון שקל. משמעות המו"מ הוא כי המשביר החליטה לוותר על נרות בשנקין ותגמולי המכירה של הרשת יושקעו חזרה בניו-פארם.



רשת נרות בשנקין סיימה את הרבעון השלישי השנה עם מחזור מכירות של 2.4 מיליון שקל והפסד של כ-200 אלף שקל. לרשת 8 סניפים ומוצריה נמכרים גם במסגרת רשת ניו-פארם. מאז הוקמה, עברה הרשת שינויים במבני הבעלות. בפעם הראשונה היא נמכרה למשפחת פישמן ולפני כשנה היא נמכרה בפעם השנייה, הפעם לניו-פארם תמורת 4 מיליון שקל.



מאז שהרשת הצטרפה לניו-פארם, היא לא ממש התרוממה וזאת נוכח התחרות המתגברת בשוק, הן מכיוון רשת ללין שפוקס נכנסה אליה כשותפה, והן מכיוון רשת סבון של פעם. לפני חודשים אחדים נאלצה הרשת אף לסגור את הסניף הרווחי ביותר שלה בקניון רמת אביב. ככל הידוע סירבה הנהלת הקניון להאריך לה את חוזה השכירות.



באייס, בראשות המנכ"ל קובי מויסה, מעוניינים בהרחבת פעילות הרשת, בין היתר באמצעות רכישות, וסבורים שפעילות נרות בשנקין עשויה להיות סינרגטית אליה. הרעיון הוא להשתמש בפלטפורמת המבקרים ברשת אייס על-מנת למכור את מוצרי נרות בשנקין.



רשת אייס אוטו דיפו נמצאת בשליטת גאון קמעונאות (41.77%) ושלמה זבידה (41.77%). הרשת השלימה בחודש האחרון הנפקה בבורסה במסגרתה גייסה 196 מיליון שקל, והיא נסחרת לפי שווי של 201.6 מיליון שקל.



מחזור המכירות של הרשת הסתכם בתשעת החודשים הראשונים של השנה ב- 507 מיליון שקל, גידול של 18% לעומת התקופה המקבילה אשתקד בה הסתכם מחזור המכירות ב-430 מיליון שקל. הרווח התפעולי של הרשת עמד בתקופה זו על 27.7 מיליון שקל והיווה 5.4% מהמכירות, לעומת רווח תפעולי של 16 מיליון שקל בתקופה המקבילה שהיוו 3.7% מהמכירות.



בתשעת החודשים הראשונים של השנה, עמד שיעור הרווח הנקי של החברה על 3.1% והסתכם ב-16 מיליון שקל, לעומת 3.7% בתקופה המקבילה ב-2006 שהסתכמו ב-15.9 מיליון שקל.