אילן'ס מנהלת מו"מ עם טיב טעם

אילן'ס מנהלת מו"מ עם טיב טעם

רשת אילן'ס מנהלת מו"מ מתקדם עם רשת טיב טעם להקמת חנויות מתמחות לקפה בתוך סניפי הרשת.



לפי ההסכם המתגבש בין הצדדים, רשת אילן'ס תקים חנויות למכירת אביזרים וקפה הביתה בתוך הסניפים של טיב טעם ואילו טיב טעם תיהנה מתגמולי המכירות. רשת טיב טעם אישרה את הידיעה.



רשת אילן'ס, המוכרת כיום קפה ואביזרים לקפה במסגרת הסניפים, שמה לה למטרה להגדיל את המכירות בתחום עד לשיעור של 25% מכלל מכירות הרשת. כיום מהוות המכירות 10% מכלל מחזור הרשת.



אם המו"מ יתגבש לכדי הסכם, טיב טעם תהיה לרשת הראשונה העוסקת באופן מקצועי במכירת קפה עם מותג חזק שעשוי להגביר את נאמנות הלקוחות, ואילו אילן'ס תיהנה מהגדלה משמעותית של המכירות בתחום.



בשלב ראשון יפתחו חנויות בסניפי הרשת בערים ראשון-לציון ורחובות ולאחר פיילוט של כחודשיים, ייפתחו חנויות גם בכשמונה סניפים נוספים של טיב טעם.



הצפי הוא כי המכירות מהמיזם יעמדו על כ-5 מיליון שקל בשנה הראשונה. באילן'ס מצפים לרשום לאחר מכן גידול של 10%-15% במכירות מדי שנה.



במקביל, אחרי שלוש שנים בהן נרשמה סטגנציה בהתפתחות רשת אילן'ס מבחינת סניפים, החליטה הרשת להתרחב לפריפריה עם קונספט חדש תחת השם "אילן'ס בכפר". במסגרת זו, תכניס הרשת לראשונה ארוחות לסניפים.



"התפריטים יהיו ייחודיים המתאימים רק לרשת אילן'ס ולאופי המקומי כשהקפה ימשיך להיות במרכז. באזורים האלה אין לאוכלוסיה מגוון בחירה ואנחנו רוצים להתאים החוויה לאנשים שגרים באזור", מסביר מנכ"ל הרשת, חן ניר.



בתוך חודשיים תפתח הרשת סניף ראשון תחת הקונספט החדש בישוב קדימה ולאחר מכן ייפתחו סניפים גם בפתח-תקווה, בראשון לציון, בשוהם ובהוד השרון. הסניפים תחת הקונספסט החדש ישתרעו על כ-150 מ"ר, לעומת גודל הסניפים הנוכחיים של הרשת העומד על כ-50 מ"ר. "אנחנו מבינים שהישיבה תהיה יותר ארוכה ואילן'ס בכפר יהיה יותר מקום בילוי", אומר ניר.



בפתיחת הסניף בקדימה לבדו תשקיע הרשת סכום של מיליון שקל.