אפרודיטה במו"מ למכירת 51%

אפרודיטה במו"מ למכירת 51%

רשת ההלבשה התחתונה אפרודיטה, שבבעלות שמואל ותיקי אבני, מנהלת מו"מ עם מספר רשתות בענף למכירת 51% מהרשת, תמורת כ-10 מיליון דולר.


על-פי המידע שנמסר, גם רשת אינטימה מנהלת מגעים לרכישת אפרודיטה. רשת אפרודיטה מתחרה ברשת אינטימה מקבוצת גולף, המעסיקה כ-1,300 עובדים. קבוצת גולף מקבוצת כלל תעשיות רשמה בשנת 2005 רווח של 40 מיליון שקל על מכירות של 552.7 מיליון שקל.


שתי החברות, אינטימה ואפרודיטה, פועלות באותו תחום מוצרים – הלבשה תחתונה ובגדי ים – ונחשבות לשחקניות הדומיננטיות בתחום. גם המשביר לצרכן, שחקן חשוב בתחום ההלבשה התחתונה בדק אפשרות לרכישת אפרודיטה.


רשת אינטימה מקבוצת גולף מפעילה 34 סניפים. רשת אפרודיטה, מפעילה 42 סניפים כמעט ברוב הקניונים בארץ והיקף פעילותה נאמד ב-150 מיליון שקל.


החברה קיבלה לאחרונה את הזיכיון למותג הצרפתי ליז בשמל, כחלק מהאסטרטגיה להחדיר מותגים בינלאומיים לרשת, במגמה להפוך לרשת המובילה בענף.


על-פי הערכות בענף, שני הגורמים שעשויים לגלות עניין ברכישת רשת אפרודיטה הם גידי גולדפינגר, שהקים לאחרונה חברה להלבשה תחתונה ובגדי ים תחת השם אקספוז. הגורם השני הוא הראל ויזל, בעלי פוקס, שרכש לאחרונה את חברת בילבונג בתחום אופנת הגלישה, ומחפש מנועי צמיחה נוספים בשוק הישראלי.


על-פי המידע שבידי "גלובס", שיטת הזכיינות של אפרודיטה מבוססת על תשלום של 150 אלף דולר ובנוסף עמלה של 8% מהמכירות.


כאמור, חברת אקספוז שהוקמה על-ידי גידי גולפינגר, זכיין לי קופר, ואמיר הברפלד, בעלי חברת בגדי הים קורל בתחום ההלבשה התחתונה, עשויה למצוא עניין רב ברכישת אפרודיטה.
אקספוז, החברה משותפת לקורל מודל וקונספט שיווק, הצהירה בעבר שהיא מתכוונת לכבוש את שוק בגדי הים ולהוביל את שוק האופנה לצעירים, במטרה להשיג מחזור מכירות של 40 מיליון שקל בתוך שנה.


החברה מייצרת ומשווקת את מותג ההלבשה התחתונה לי קופר, מותג הגרביים והגרבונים גולדן ליידי ואת מותגי בגדי הים בננה, לי קופר ופוקס קידס. כמו כן, היא תחדיר מותג בגדי ים בעיצובה של המעצבת גלית לוי. בשנה הקרובה מתכוונת החברה להיכנס גם לתחום הלבשת השינה.