רשת ההלבשה התחתונה אפרודיטה מרחיבה את פעילותה ונכנסת לתחום הבישום והטיפוח עם השקה של בושם חדש בפיתוחה. ההשקעה הכוללת בפיתוח הבושם והחדרתו לשוק נאמדת בחצי מיליון שקל.
בהמשך, מתכננת הרשת להשיק בשנתיים הקרובות מוצרים נוספים בתחום הטיפוח אשר ישווקו בסניפים, כחלק מסדרת טיפוח ממותגת של אפרודיטה.
אתי אורן, מנהלת השיווק של רשת אפרודיטה, אומרת כי קיים קשר רגשי עמוק בין רכישת בושם לרכישה של הלבשה תחתונה. לדבריה, "שניהם פריטים אינטימיים המעניקים תחושה של רעננות והתחדשות, עם אלמנט פיתוי דומיננטי. הרחבת פעילות הרשת נועדה לתרום לחוויית הקנייה ולהקנות לקהל הצרכנים מוצר נוסף ואיכותי משלים להלבשה התחתונה".
לאחרונה פורסם כי הרשת, המונה 50 סניפים בפריסה ארצית, נמצאת במגעים עם חברת גאון אחזקות להכנסתה כשותפה. לדברי שמואל אבני, מבעלי אפרודיטה, לא מתקיימים מגעים ספציפיים למכירת הרשת או הכנסת שותפים. באמצע 2007, קיימה אפרודיטה מגעים עם המשביר החדש לצרכן, שלא הבשילו.