ארומה ישראל קיבלה את תו אמון הציבור

ארומה ישראל קיבלה את תו אמון הציבור

רשת בתי הקפה ארומה ישראל קיבלה את תו אמון הציבור, הקובע סטנדרטים נוקשים של הוגנות צרכנית תוך נכונות לעמוד בבקרה של גוף חיצוני ובלתי תלוי.
 
בכדי לעמוד בסטנדרטים שמציב הארגון, ביצעה הרשת מהלכים שונים במהלך החודשים האחרונים. אמון הציבור הוא ארגון ללא כוונת רווח הפועל בתחום האינטרס המשותף לצרכנים ועסקים הוגנים, במתכונת הנהוגה בעולם, ותוך שיתוף פעולה עם הארגון האמריקאי ™BBB הפועל מזה כמאה שנים. עד כה הצטרפו לארגון גופים מובילים במשק, כגון פז, סטימצקי וסופר פארם.
 
נעם ברמן, סמנכ"ל שיווק של ארומה ישראל: "אנו רואים עצמנו מחויבים להוביל בתחום השירות והמחוייבות כלפי הצרכן, ושמחים על האפשרות לעמוד בשורה אחת עם גופים מובילים במשק המחויבים לעקרונות הארגון".
 
ארומה ישראל היא רשת הקפה הראשונה שקיבלה את התו, וברשת ציינו כי בין הכללים שבה היא תחויב נמצאים אמת והגינות הפרסום, גילוי נאות ושקיפות המידע, שירות נאה, כיבוד החוק, הגינות בעריכת חוזים וקיומם ושמירה על הפרטיות והמידע האישי השייך לצרכן.



ארומה ישראל מעסיקה כיום 3,000 עובדים ב-73 סניפים ברחבי הארץ, ובשנת 2008 אמורים להיפתח 15 סניפים נוספים. בחו"ל מפעילה הרשת שני סניפים בארה"ב וסניף נוסף בקנדה.