בוניטה נכנסת למהלך שדרוג

בוניטה נכנסת למהלך שדרוג

בוניטה, רשת האופנה בעיצובה של פרידה ראובני, המונה 30 סניפים בקניונים המובילים ברחבי הארץ, נמצאת בתהליך מואץ של שיפור ושדרוג מקיפים בחנויות הרשת.


בין החנויות שעברו כבר את המהפך העיצובי נכללות : בת"א עזריאלי ושנקין, מלחה ירושלים, הרצליה שבעת הכוכבים, BIG קריית אתא וחדרה. עד סוף שנת 2007 תשלים רשת בוניטה את המהלך הכולל בכל הסניפים בהשקעה כוללת של 2 מיליון דולר.


חנויות בוניטה החדשות יעוצבו על-פי קונספט חדש, אותו אימצה הרשת, המבוסס על מראה מודרני נוצץ. החנויות ישדרו יוקרה אירופאית, מעוצבות בגוונים בהירים עם תקרה מאוירת בסגנון הרנסאנס עם שילוב של שנדליירים, בהשראת הארמונות באירופה. תאי ההלבשה מושקעים ומרווחים והקולקציה מוצגת על-פי חלוקה לטרנדים, באופן המקל על התמצאות הלקוחה ומשרה חווית קניה נינוחה ונעימה.


פרידה ראובני, בעלים ומעצבת בוניטה: "השיפוץ הכולל הוא עוד נדבך בהתחזקות הרשת, תוך שימת דגש מיוחד על שיפור תדמית וחדשנות. אנו שואפים להתברג בחמישייה הפותחת של רשתות האופנה לנשים בארץ. הרשת מונה כיום 30 סניפים, הצפויים כולם לעבור לפורמט החדש עד סוף שנת 2007 . כמו כן במהלך 2007 נפתח 5 סניפים נוספים.


המהלך יגובה בפרסום מקיף באמצעות משרד הפרסום מקאן אריקסון וסטודיו אירית חיון. ראובני מסרה כי תקציב הפרסום של הרשת יוכפל השנה.


רשת בוניטה בבעלות נחמן ופרידה ראובני, הוקמה בשנת 1989 ופונה לקהל של צעירות, טרנדיות ונועזות. כיום מונה הרשת 30 סניפים שכולם בבעלותה הפרטית. הרשת פועלת כרשת אופנה של מעצבת, המביאה את הבשורות החדשניות של מגמות האפנה ומייצרת מידי עונה אוספים קטנים המתחלפים מידי שבועיים . הקולקציות הן "כחול לבן", מיוצרות בישראל, תוך הענקת אינטרפרטציות מקוריות לטרנדים המתחלפים בעולם האופנה הבינלאומי.