בוניטה נכנסת לתחום הטואלטיקה

בוניטה נכנסת לתחום הטואלטיקה

רשת הבוטיקים בוניטה מרחיבה את סל מוצריה ונכנסת לתחום הטואלטיקה.


 


הרשת משיקה סדרת מוצרי ספא תחת Private Label – בוניטה, בהשקעה כוללת של חצי מיליון ₪. סדרת מוצרי הספא של בוניטה כוללת: שמן גוף, סבון פילינג, מפיצי ריח, נרות בשלושה ניחוחות: וניל קוקוס, ווניל פטצ'ולי ולבנדר.


 


השקת סדרת המוצרים החדשה הנה שלב נוסף ומשמעותי בהתפתחות המותג "בוניטה" אשר נכנס לאחרונה גם לתחום בגדי הים וההלבשה התחתונה.


 


פרידה ראובני, בעלים ומעצבת ראשית בוניטה: "בוניטה הנה מותג אופנה מוביל המחויב לחדשנות ומענה רחב ללקוחותיו. פיתוח סדרת הספא הנו צעד לחיזוק המותג בקרב קהל לקוחותיו הנאמן ואופציה נוספת להענקת חוויית מותג ייחודית ללקוחותינו.


 


בכוונתנו להרחיב את סדרת הספא עם מגוון מוצרים נוספים וביניהם סדרת קרמים לגוף, סדרת מוצרי אמבט, ואף בושם אשר ישא את שם המותג. אני צופה כי מוצרי הספא יתפסו עד סוף השנה הזו נתח של 3% מסך מכירות הרשת".


 


המוצרים ישווקו באריזות אשר עוצבו עפ"י הקונספט של המותג "בוניטה" וישווקו  ב-30 סניפי הרשת.


 


רשת בוניטה בבעלות פרטית של נחמן ופרידה ראובני, הוקמה בשנת 1989 ופונה לקהל של צעירות טרנדיות ונועזות. כיום מונה הרשת 30 סניפים. הרשת כולה מנוהלת ומתנהלת תחת בעלות והנהלה אחת.


 


הרשת הפועלת כרשת בוטיקים המייצרת מידי עונה אוספים קטנים המתחלפים מידי שבועיים. הקולקציות הן "כחול לבן", מיוצרות בישראל.