גולף תיפתח רשת חנויות באירופה

גולף תיפתח רשת חנויות באירופה

קבוצת גולף נמצאת במגעים לפתיחת רשת חנויות אופנה באירופה תחת המותג סבוטאז'.  


 


בעקבות פנייה של רשת גולף, נפגשו לאחרונה בעלי חברת סבוטאז' ארט, שמוליק בן-שושן ויניב צרפתי, עם מנכ"ל קבוצת גולף, אילנה קאופמן, ודנו בנוסף באפשרויות שיווק המותג סבוטאז' בתוך חנויות רשת גולף.



חברת סבוטאז' ארט שהוקמה לפני כשלוש שנים, עוסקת בייצור אופנה תחת המותג סבוטאז'. בידול המותג הוא בעיצוב המיוחד הכולל שפשופים בטכניקות ייחודיות ותוספות של אביזרים שונים כמו פייטים.



לחברה קולקציה של כ-60 פריטים המשווקת ל-40 חנויות אופנה בארץ ובכללם למתחם האופנה פקטורי 54 בקניון ארנה וכן, למספר בודד של חנויות בארה"ב. לדברי בן-שושן, מחירו של ג'ינס נע בין 700 ל-1,500 שקל ומחיר טי שירט הנו 229-349 שקל.



אם המגעים בין הצדדים יבשילו לידי הסכם, שיווק המותג יהיה בלעדי ברשת גולף וייפסק השיווק לחנויות האופנה בנוספות בארץ.



"אנחנו בוחנים את האפשרות לשיתוף פעולה עסקי. רשת גולף מרושתת בכמות אדירה של חנויות ולא בהכרח נוכל להיות בכולם בגלל המיצוב שלהם. אנחנו ניכנס לחנויות הדגל ובמקביל אנחנו בוחנים את האפשרויות לפתוח במשותף רשת חנויות תחת המותג סבוטאז' במספר ערים באירופה", אומר בתגובה האסטרטג העסקי של סבוטאז', יוסי רוזנצוייג.



לדברי בן-שושן, הצדדים בוחנים את הדרך להכנסת המותג לרשת. "מבחינת מחירים וקהל יש קושי לשלב את המותג בגולף אלא אם כן מקימים למותג מחלקה מיוחדת ומגבים זאת בפרסום חזק. הלקוחות שנכנסים לגולף הם לא הלקוחות של סבוטאז'", אומר בן-שושן.



בהתייחס לאפשרות מכירת החברה, אומר בן-שושן: "החברה שווה היום 10 מיליון שקל. אם נקבל הצעה טובה, אין לנו בעיה למכור את העסק".



לדברי רוזנצוייג, החברה במגעים עם שני גורמים פיננסים, באירופה ובארה"ב, למכירת אג"ח, מכירה שתאפשר את התפתחות החברה. "המטרה שלנו היא להנפיק בסופו של יום את החברה. אנחנו יוצקים לה היום תוכן כדי לבוא עם תשקיף הולם ונאות כדי שהגיוס יהיה גיוס שעושה שכל", אומר רוזנצוייג.