רשת "דומינו'ס פיצה" מעלה, בימים אלו, קמפיין קיץ גדול, לרגל השקת הפיצה החדשה – "ברוקלין סטייל פיצה", בהשקעה כוללת של 2.5 מיליון שקלים. הקמפיין ישודר בערוצי הטלוויזיה תחת הסלוגן: "30 דקות וברוקלין אצלך בבית". סרט הקמפיין הופק באמצעות משרד הפרסום זרמון-גולדמן.
פיצה "ברוקלין סטייל" החדשה עשויה מבצק דק במיוחד ושוליים דקים. מאחר והבצק דק במיוחד, הפיצה חולקה לשישה סלייסים (משולשים) גדולים, וב"דומינו'ס" ממליצים לקפל כל סלייס לשניים, לנוחות האכילה.
סרט הפרסומת לוקח את הצופה ממושבו ומכניס אותו היישר לאווירה סטייל רחובות ברוקלין על אנשיה ותרבות המקום, עם הרבה צבע, רעש, אנשים ומוזיקה.
בסרט הפרסומת, נראה שליח של "דומינו'ס פיצה" מגיש ללקוח את הפיצה ומציין "הינה פיצה ברוקלין, שהזמנת". כשהלקוח שואל בהפתעה מה זה פיצה "ברוקלין סטייל", כל ברוקלין מתעוררת לחיים ואנשים שונים ברחבי העיר – מהחלון, מהמונית, מהרחוב עונים לו… בסרט הפרסומת שמים דגש על "קיפול" הפיצה לנוחיות אכילתה, מאחר והיא מאוד דקה…
במקביל לקמפיין הטלוויזיה, "דומינו'ס פיצה" מפתיעה עם יוזמה חדשה סטייל "ניו-יורק" – רכשה מכונית אמריקנית גדולה וצהובה ומיתגה אותה כמונית "ניו-יורקית" עם לוגו החברה. היקף השקעה במהלך השיווקי – כ-100,000 ₪. רכישת המונית החדשה, באה כהמשך ישיר לצעד אסטרטגי שיווקי, אשר בא למקסם את קמפיין הקיץ הגדול.
המונית ה"ניו-יורקית" תסתובב בערים השונות ברחבי הארץ, כאשר בכל עיר היא תתמקם בשלושה מוקדים עיקריים, ותחלק לעוברי- האורח את פיצה "ברוקלין סטייל" החדשה. בנוסף לחלוקת הפיצה, יחולקו באמצעות המונית, קופונים, אשר ניתן יהיה לממשם באותו היום
אסף גרינברג, מנכ"ל דומינוס פיצה: "נפלה בחלקנו הזדמנות ייחודית, להביא את בשורת פיצה "ברוקלין סטייל" החדשה לארץ, ולהפוך את המהלך השיווקי לחגיגה של ממש. מדובר במוצר קליל המתאים לחודשי הקיץ ולחיך הישראלי".
רשת "דומינו'ס פיצה", הינה חברת משלוחי הפיצה המובילה בעולם ובעלת מוניטין בינלאומי. הרשת כוללת למעלה מ-8,300 סניפים הפרוסים ביותר מ-60 מדינות ברחבי העולם והיא רשת המסעדות השמינית בגודלה ברשימת רשתות המסעדות הבינלאומיות.
לדומינו'ס ישראל יש פריסה ארצית. בימים אלה מונה הרשת 23 סניפים המפוזרים מהקריות ועד אילת וסניף אינטרנט נוסף.