דיזל פותחת לראשונה חנות דגל בישראל

דיזל פותחת לראשונה חנות דגל בישראל

קבוצת אירני, המחזיקה מזה 12 שנה בזיכיון הבלעדי של המותג הבינלאומי דיזל, פותחת לראשונה את חנות הדגל של מותג. מדובר בחנות בעלת קונספט זהה לחנויות דיזל בעולם, שתציג לראשונה את המותג דיזל על כל קווי האופנה והקולקציות, לרבות הנעלה, תיקים, שעונים ומשקפיים.


הזיכיון לדיזל בישראל ניתן למשפחת אירני ומתי פולק, המשמש כמנכ"ל החברה. המותג דיזל משווק בעשרות נקודות מכירה בארץ, בפקטורי 54 בדיוטי פרי ובחנויות מולטי ברנד (המציעות מספר מותגים).


בשנים האחרונות הפך דיזל ממותג ג'ינס למותג אופנה רחב, עם מגוון רב של פריטים, יותר מ-2,000 בכל עונה, ובמקביל הוא ממשיך לבסס עצמו בשוק הג'ינסים.


לדברי המנכ"ל בארץ, מתי פולק: "פתיחת חנות המותג הראשונה היא חלק מהאסטרטגיה הבינלאומית של דיזל למיצובו של המותג בשורה הראשונה של מותגי האופנה. במהלך השנה האחרונה נפתחו באזורי יוקרה בבירות העולם חנויות מותג וחנויות דגל תוך צמצום נקודות דיזל בחנויות הרב מותגיות".


חברת דיזל האיטלקית הוקמה בשנות ה-80 על-ידי רנצו רוסו. הוא רצה להקים חברה שלוקחת סיכונים ויוצרת נישה משל עצמה. היום, 28 שנים אחרי, דיזל משווק בכ-5,000 נקודות מכירה ויותר מ-250 חנויות מותג. המותג דיזל מדורג בין 15 המותגים בסמלי הסטטוס של המגזין "פורבס".


חברת דיזל רכשה לעצמה מוניטין גם בזכות התקשורת השיווקית האחרת שלה. המעצב הראשי של דיזל אחראי בין השאר על הקונספט הפרסומי. קמפיינים וסרטוני פרסומת יוצאי דופן שהפיקה בשנות ה-90 מיצבו אותה כחברה מסקרנת.


עיקר פעילותה של דיזל בפרסום מתרכז באינטרנט ביצירת תחרויות כשרונות צעירים, המבטאים יצירתיות ונגיעה באומנות וכמובן פרסומי ענק על קירות וצמתים מרכזיים. הסלוגן : DIESEL: FOR SUCCESSFUL LIVING מלווה את דיזל משנות ה-90 המוקדמות ועד היום.