הולמס פלייס ושייפ: גידול של 28%

הולמס פלייס ושייפ: גידול של 28%

מחצית שנה מוצלחת ל- :HEALTH AND FITNESS החברה המחזיקה ומפעילה את רשתות הכושר הולמס פלייס ושייפ, רשמה גידול של 28% בהכנסות, מ-104 מיליון שקל במחצית הראשונה של 2006 ל-133 מיליון שקל במחצית הראשונה השנה.



מקור 70% מההכנסות, 93 מיליון שקל, הוא בפעילות בארץ והיתר בפעילות החברה בחו"ל. הגידול בפעילות בארץ מיוחס, בין היתר, לרכישת מועדון כושר באשדוד שהוסב למותג הולמס פלייס. לדברי סמנכ"ל השיווק של החברה, ניב הראל, מדובר במועדון שהיה נתון בהפסדים, ולכן התמורה לעסקה באה לידי ביטוי בהחלפת עסקת השכירות.



במקביל, הרשת הפועלת ביוון, הונגריה, פולין וצ'כיה, מנהלת מו"מ מתקדם לרכישת רשת מקומית בעלת שלושה סניפים בפראג.



לדברי הראל, אסטרטגיית החברה בארץ היא הרחבה באמצעות רכישות. "אנחנו מחפשים לקנות. הסטנדרט לקנייה להולמס פלייס הוא מועדונים בגודל 2,500 מ"ר ומעלה הכוללים בריכה וג'קוזי וברמת גימור גבוהה ולשייפ מועדונים בגודל 1,000-2,000 מ"ר. לצערנו אין כל כך הרבה הזדמנויות", אומר הראל.



אחרי השקת תוכנית אימונים אישית ב- HOT VOD ומערך האימון האישי לבית, החברה מרחיבה את סל השירותים מחוץ למועדון, ומשיקה שני שירותים חדשים הפונים לעסקים: האחד, Fit for buisness, שירות שיופעל, בין היתר, בקבוצת שטראוס, אלביט חיפה, טקסס אינסטרומנט, נייס מערכות, וריאנט ועוד.


 


"הרעיון הוא לקחת את עובדי החברה ולבנות להם תוכנית אימון אישית לבית או לחוץ, תוכנית אימון קבוצתית והרצאה שבועית של דיאטנית. האימונים הקבוצתיים מתבצעים במקומות העבודה", מסביר הראל.



השני, אירועי גיבוש לעובדים הנערכים במועדוני ההולמס פלייס. "ימי הגיבוש כוללים אירוע ספורטיבי תחרותי, הרצאת תזונה וניהול אורח חיים תקין ופאן (מסאז'ים, בריכה)", מסביר הראל, "ראשית, זה ממצב אותנו במקום שנותן עוד פתרונות ומהווה מנוע צמיחה. שנית, רוב המתנסים נשארים אחר כך כמנויים ברשת ושלישית, זו הכנסה כספית פרופר".



יצויין כי שאשתקד רשמה החברה גידול של 32% במחזור המכירות שהסתכם ב-205 מיליון שקל. כ-60% מההכנסות היו מהפעלת רשת הולמס פלייס וכ-40% מהפעלת רשת שייפ.



HEALTH AND FITNESS מפעילה 8 סניפי הולמס פלייס ו-9 סניפי שייפ.