הוניגמן פותחת רשת חנויות של TNT ברומניה

הוניגמן פותחת רשת חנויות של TNT ברומניה

קבוצת הוניגמן פותחת רשת חנויות TNT ברומניה. בשבוע הבא תחנוך הקבוצה את החנות הראשונה, ועד סוף השנה תפתח הקבוצה 5 חנויות נוספות בהשקעה כוללת של 6 מיליון שקל.



לדברי בעלי הקבוצה, יעקב הוניגמן ומיכה הוניגמן, התוכנית העסקית של הקבוצה כוללת פתיחת 40 חנויות ברומניה בתוך שלוש-ארבע שנים כאשר כל החנויות תפתחנה בבעלות ישירה של הקבוצה. "יש לנו פריסה מוגדרת ויעדים ברורים. הגישה היא להתחיל ברומניה, ללמוד את העסק כמו שצריך ואז להתפרס למדינות נוספות במזרח אירופה", אומר הוניגמן.



ב-2006 הסתכם מחזור המכירות של הקבוצה ב-300 מיליון שקל. הקבוצה מצפה השנה לרשום גידול של 13% ל-340 מיליון שקל.



בנוסף, חנכה הקבוצה חנות ראשונה ברשת TNT בקניון הסיטי באשדוד, ששודרגה לקונספט עיצובי חדש, בהשקעה של מיליון שקל. מעבר לעיצוב, מדובר בהרחבת רצפת המכירה בסניפי הרשת מ-60-150 מ"ר ל-200 מ"ר ומעלה. הקבוצה תשקיע השנה סכום כולל של 7 מיליון שקל בשדרוג שבעה סניפים.


 


לדברי הוניגמן, קצב המשך שדרוג הסניפים ייגזר מהיכולת להרחיב את רצפת המכירה. בנוסף, עד סוף השנה תפתח הקבוצה ארבע חנויות נוספות ברשת בדימונה, בקיראון, בקניון מודיעין, ובמתחם G בבאר-שבע, כולן תחת הקונספט החדש. במקומות אלה תפתח הקבוצה גם סניפים של הוניגמן והוניגמן קידס.



הקונספט החדש מתאפיין בעיצוב עץ, מידוף פתוח, מוסיקה ותאורה עמומה. "זה צעד משמעותי מאוד של שדרוג כל הרשת כמותג מוביל בקרב הצעירים שבא לשים את עצמנו מעל כולם בתחום הזה", מסביר מיכה הוניגמן. "הרשת היא מותג צעיר ואין לה רשת מקבילה. פוקס לא מבדלת את עצמה כרשת לצעירים אלא כרשת לכולם", מוסיף יעקב הוניגמן.



לדברי יעקב הוניגמן, הקונספט החדש משקף תפיסה בינל' במטרה מראש ליישם אותו בחו"ל.
הקבוצה נמצאת במגעים עם קבוצה רוסית בתחום הריטייל על-מנת לפתוח רשת חנויות TNTוהוניגמן נשים ברוסיה. הכוונה היא לפתוח את הרשתות בשיטת זכיינות, תחילה במוסקבה ובסנט פטרבורג. נציגי הקבוצה הרוסית ביקרו בשבוע שעבר בישראל. לדברי יעקב הוניגמן, הקבוצה החליטה לא לפתוח רשת הוניגמן קידס ברוסיה: "עשינו סקר שוק והסתבר ששוק הילדים לא מצדיק את הכניסה שלנו".



בנוסף, הקבוצה מנהלת מגעים לפתיחת רשתות אופנה גם בארה"ב. האם יש לרשתות אופנה ישראליות ולקבוצה מה להציע בחו"ל? "יש לנו מה לעשות במגרש הבינלאומי", משיב מיכה הוניגמן.