הוניגמן קידס משיקה צ'ט ויזואלי

הוניגמן קידס משיקה צ'ט ויזואלי

רשת אופנת הונימן קידס, יוצאת בקמפיין רחב היקף להשקת קולקציית אביב-קיץ 2007, בהיקף של כמיליון ש"ח.


 


הקמפיין עולה על-ידי משרד פרסום גלר נסיס וכולל קמפיין טלוויזיוני, שלטי חוצות, עיתונות יומית, מגזינים, תוכן שיווקי וקטלוג.



הקמפיין ברוח תוססת ומגניבה מציג סיפור קומיקס עלילתי שבו הכוכבים הם דמויות טיפוסיות הקיימות בכל כיתה: החתיך השולט, מלכת הכיתה, המגניב ו-Honig-Man הדמות האגדתית שמצילה את כולם.



בנוסף בימים אלו הוניגמן קידס משיקה, לראשונה בישראל, צ'ט ויזואלי לשיחות בין גולשים בפורטל הילדים והנוער TIPO בהיקף פעילות של כ-300,000ש"ח.



הצ'ט משתמש בטכנולוגיה ייחודית המאפשרת לילדים לעצב דמות (AVATAR) אישית המעוצבת כסופר גיבור בהתאם לרוח הקמפיין של הוניגמן קידס. באמצעות הדמות האישית כל ילד יכול להסתובב עמה במקומות שונים באי הווירטואלי, ולשוחח עם ילדים אחרים.



הוניגמן קידס נמצאת בבעלות מיכה ויעקב הוניגמן, קבוצת הוניגמן, מפעילה את הרשתות הוניגמן, הוניגמן קידס ורשת TNT. לרשת הוניגמן כ- 51 סניפים ברחבי הארץ ולקבוצה סה"כ 150 חנויות.