הוניגמן קידס תשווק מוצרי חזרה לבי"ס |
||
Nfc | ||
רשת הוניגמן קידס משיקה בימים אלו ליין מוצרים ממותגים עם הדמות קומיקס של המותג, לקראת החזרה לבית הספר. לראשונה רשת הוניגמן קידס תשווק מוצרי חזרה לבית הספר, עד כה התמקד המותג בפריטי אופנה לילדים. ההשקעה במהלך מסתכם בכ-1.5 מיליון שקל.
ליין המוצרים הממותג עם דמות הקומיקס של הוניגמן קידס יכלול מגוון רחב של מוצרים לקראת החזרה לבית הספר כגון: תיקים, קלמרים, ארנקים, מחזיקי מפתחות, ערכת קלמר הכוללת טושים, כלי כתיבה ועוד. כמו כן חלק ממוצרי חזרה לבית הספר יהיו בעלי גימיקים ייחודיים להוניגמן קידס, דוגמת: תיק שמתפרק לשני תיקים והופך מתיק קטן לתיק גדול.
מיתוג פריטי האופנה של הוניגמן קידס החל בקולקציית קיץ 2007 בעיצוב קטלוג בצורת סיפור עלילתי של קומיקס שבה הדמות של הוניגמן קידס מצילה את כולם ובהקמת צ'ט וירטואלי-ויזואלי ייחודיי לילדים עם הדמות של הוניגמן.
האחים הוניגמן יעקב ומיכה מסרו כי: "המטרה במהלך להכניס לסניפי הוניגמן קידס את הילדים באמצעות יצירת חווית קנייה אמיתית וכן להציע להם ולהוריהם תחת קורת גג אחת מגוון גדול של קטגוריות ומוצרים שעד כה הוניגמן לא נכנסה אליהן".
עוד מסרו הוניגמן כי הקונספט החדשני של יצירת דמות ממותגת עם הקולקציה ועם עולם התוכן החווייתי של הילדים מעמיקה את מיצוב הוניגמן קידס כמותג על מוביל לילדים". לדבריהם: "שימוש בשפה החדשה של הוניגמן קידס השואבת את סמליה מעולם התוכן של הפנטזיה והריגוש של ילדים יוצרת למותג אטרקטיביות וערך מוסף".
בנוסף, האחים הוניגמן ציינו כי מדובר בשדרוג המותג והרחבתו לקשת רחבה של מוצרים ופריטים מעבר למה שהיה עד כה ומעבר להיצע הקיים אצל מותגי אופנת ילדים.
לדבריהם: "כעת הילדים יכולים לרכז את קניות החזרה לבית הספר במקום אחד ואפילו לדבר עם חברהם בשפת ההוניגמן בצא'ט הווירטואלי של הונגימן קידס".
להערכת הוניגמן, מוצרי חזרה לבית הספר יהווה בשנה הראשונה כ-5 אחוז מסך המכירות של הרשת.
רשת הוניגמן קידס נמצאת בבעלות מיכה ויעקב הוניגמן, קבוצת הוניגמן, מפעילה את הרשתות הוניגמן, הוניגמן קידס ורשת TNT. לרשת הוניגמן סה"כ 160 חנויות בניהם כ – 53 סניפים ברחבי הארץ להוניגמן קידס. |
הוניגמן קידס תשווק מוצרי חזרה לבי"ס
14 ביוני 2007
X