המשביר החדש לצרכן חוגג 60 שנה

המשביר החדש לצרכן חוגג 60 שנה

רשת המשביר החדש לצרכן חוגגת 60 שנה להיווסדה ומציבה יעדים: "אנו מאמינים ושמים לנו למטרה לסיים את שנת 2007 עם מחזור מכירות של 1.2 מיליארד שקל", אומר מנכ"ל ויו"ר המשביר החדש לצרכן, רמי שביט.



בנוסף, הרשת המונה היום 26 סניפים, תפתח עד סוף השנה 4 סניפים נוספים בבאר-שבע, באשדוד, בקריית-אונו ובמודיעין.



"האסטרטגיה העתידית של הרשת היא המשך מדיניות ההרחבה לתחומי עסקים חדשים, ייזום סינרגיה ושיתופי פעולה בין הרשת לחברות-הבת של קבוצת המשביר החדש לצרכן, פתיחת חנויות מתמחות ושיווק מותגים חדשים מחו"ל ומהארץ", אומר שביט.



לדבריו, הרשת מנהלת בימים אלה מו"מ לייבוא שני מותגי אופנה חדשים: אספרי ופרומוד.
מחזור המכירות של הרשת הסתכם ב-2006 ב-683 מיליון שקל ואילו הרווח הנקי עמד על 44 מיליון שקל. ברבעון הראשון של השנה הסתכמו מכירות הרשת ב-240 מיליון שקל ואילו הרווח הנקי ב-5 מיליון שקל, לעומת 3.3 מיליון שקל.



לדברי שביט, יעד קבוצת המשביר, הכוללת גם את מועדון 365, הוא להגיע למחזור מכירות של 5 מיליארד שקל בתוך שלוש שנים. מועדון הלקוחות של הרשת, 365, מונה היום 384 אלף חברים פעילים.



חגיגות ה-60 של הרשת ילוו בקמפיין בהשקעה של 500 אלף דולר, באמצעות משרד הפרסום פוגל-אוגלבי. הקמפיין יכלול סרטון טלוויזיה שישודר בערוצים 2, 10, 24, ו-9, ג'ינגל ברדיו, מודעות צבע בעיתונות ארצית, מגזינים ואינטרנט. כמו כן ייערך מסע קד"מ רחב בכל נקודות המכירה ובקניונים מובילים.