המשביר החדש לצרכן יתמודד במכרז על הדיוטי פרי

המשביר החדש לצרכן יתמודד במכרז על הדיוטי פרי

שבוע אחרי שהנפיק את המשביר החדש לצרכן לפי שווי של 80 מיליון דולר, נערך רמי שביט להעמקת הפעילות הקמעונית באמצעות תהליך מיתוג מחדש של הרשת. בנוסף, שביט מצהיר כי בכוונתו להתמודד במכרז הבא על הדיוטי פרי.


 


במסגרת התוכנית החדשה תוצג הרשת כ"בית המתנות של ישראל", יוחזר השם המקורי של רשת בתי הכלבו – "המשביר לצרכן" – ויוקם אתר מכירות לרשת.


 


במקביל, שביט מבקש לרכוש בתי-מלון באירופה באמצעות חברת קשרי תעופה שבבעלותו. הרחבת הפעילות של קשרי תעופה תכלול גם פתיחת סניפים של חברת הנסיעות במערב ובמזרח אירופה.


 


במסגרת הפעילות של החברה-הבת קלאב 365 מתוכננת כניסה של המשביר לתחומי פעילות חדשים, ובהם מימון, ביטוח ותקשורת. כרטיס האשראי החוץ בנקאי "מולטי" של המשביר צפוי להרחיב את פעילותו בעתיד לכיוון הליסינג לפרטיים. בהמשך מתוכננת כניסה לתחום הביטוח, לביטוחי בריאות ולתוכניות חיסכון.


 


עוד נודע, כי הרשת מנהלת מגעים להכנסת מותגי אופנה חדשים לרשת במתכונת "חנות בתוך חנות". כבר עתה נכנסו לרשת נייקי, ניין ווסט, אדידס ועוד. כעת מנהלת הרשת מו"מ עם מותג האופנה הצרפתי "פרומוד" ועם "אספרי".