המשביר החדש לצרכן תשווק את Lollipops

המשביר החדש לצרכן תשווק את Lollipops

רשת המשביר החדש תשווק לראשונה בפריסה ארצית את המותג: Lollipops Paris המתמחה באקססוריז לנשים.
 
Lollipops Paris נחשב לאחד המותגים המובילים והמושקעים באירופה בתחום אביזרי האופנה לנשים וכולל בין היתר: תיקים, נעליים, חגורות, צעיפים, כובעים, ארנקים ועוד.
 
רשת המשבירהחדש לצרכן תפתח בחודש הקרוב בשני סניפי דגל "חנות בתוך חנות": בקניון רמת אביב ובקניון רננים. ההשקעה בפתיחת שתי החנויות במשביר נאמדת ב-500 אלף ₪.
 
אסף בן דב, מנכ"ל המשביר החדש לצרכן מסר כי במהלך השנה הקרובה יוקמו חמש חנויות נוספות של המותג, בסניפים המובילים, בהשקעה של 1.5 מיליון ₪.
 
עוד מסר בן דוב כי החברה הבינלאומית של המותג רואה ברשת המשביר כבית כל-בו מוביל ובעל פוטנציאל צמיחה והצלחה זהה לבתי כל-בו באירופה המחזיקים  במותג: גלרי לאפייט בצרפת, סלפריג'ס בלונדון, קורט אינגלס בספרד ועוד.
 
לדבריו: " כחלק מהצמיחה וההערכות האסטרטגית של המשביר, החלטנו השנה לשווק מותגי אופנה יוקרתיים בעלי שם עולמי, המגוונים את תמהיל הרשת ומציעים קשת מותגים רחבה יותר ללקוחות." 
 
מותג Lollipops Paris נמצא בבעלות חברת בלה-בוסטה (BEALA-BOOSTE) העולמית, המותג מפעיל 80 חנויות דגל בבירות אירופה, אמריקה והמזרח הרחוק: פריז, מילאנו, מאימי, טוקיו, שנחאי, מוסקבה ועוד. כמו כן המותג משווק במאות נקודות מכירה ובתי כולבו ברחבי העולם.
 
רשת המשביר לצרכן, המנוהלת על ידי רמי שביט ואסף בן-דב, הינה רשת בתי הכל-בו היחידה בישראל. החברה מפעילה 23 חנויות ו-5 חנויות קונספט ברחבי הארץ.