המשביר לצרכן תשקיע 55 מיליון שקל בפתיחה ובשדרוג סניפים

המשביר לצרכן תשקיע 55 מיליון שקל בפתיחה ובשדרוג סניפים

רשת המשביר החדש לצרכן תשקיע 55 מיליון שקל בפתיחה ובשדרוג סניפים קיימים. 60% מהסכום הוא במימון יזמים ובעלי נכסים ו-40% במימון ישיר של הרשת.



כמו כן, לראשונה מאז רכש רמי שביט את השליטה ברשת, תפתח הרשת סניף כלבו במתחם Gבבאר-שבע, בהשקעה של 15 מיליון שקל. מרבית ההשקעה, 10 מיליון שקל, היא השקעה שלדברי סמנכ"ל התפעול ברשת, ניסים חסאן, נעשתה על-ידי יזמי המתחם עצמו, קבוצת משהר וקבוצת פישמן.



"היזמים מודעים לטראפיק שהרשת מכניסה לקניונים ולמרכזי הקניות הגורם לתשואה ניכרת של הנכס. במתחם G, היזמים ראו בנו נכס אסטרטגי וראש חץ מוביל. דרכנו הם הצליחו להשכיר את כל המתחם בלוח זמנים מאוד קצר לכל הרשתות המובילות בארץ", אומר חסאן.



יצויין, שלמשביר כלבו בקניון הנגב וזה לה בית הכלבו השני בעיר. הכלבו החדש שיפתח לקראת החגים ישתרע על 2,500 מ"ר. "ההחלטה לפתוח עוד כלבו נבעה מהצורך והביקוש הגדול בפריפריה לבתי כלבו ומדרישת חברי המועדון להקמת בתי כלבו באזורי הפריפריה. באר-שבע היא דוגמה לקהל לקוחות מאוד נאמן ואסטרטגי עם אזור שמתפתח וגדל", אומר חסאן.



כאמור, מאז רכישת השליטה, הרחבת הרשת נעשתה באמצעות פתיחת סניפי קונספט לנשים, בגודל 1,000-1,500 מ"ר, שאינם כוללים קטגוריות רבות בהן הרשת פעילה כדוגמת קטגוריית כלי הבית.



הרשת המונה היום 26 סניפים (21 סניפי כלבו ו-5 סניפי קונספט), תפתח עד סוף השנה שלושה סניפי קונספט נוספים, בהשקעה של 11 מיליון שקל. הסניפים יפתחו בקריית אונו (1,500 מ"ר), ב-STAR CENTERבאשדוד (1,500 מ"ר) ובקניון מודיעין (800 מ"ר).



הרשת החליטה לצמצם במחצית את רצפת המכירה של הסניף בדיזנגוף סנטר מ-6,000 מ"ר ל-3,000 מ"ר ותשקיע 10 מיליון שקל בעיצוב מחדש של הסניף ובשדרוגו. "הסניף כלל רק 4,000 מ"ר נטו ומכאן ש-2,000 מ"ר הלכו לאיבוד בשכר דירה ודמי ניהול מאוד גבוהים. בדקנו ומצאנו שאם נקטין את הסניף ונייעל אותו, נגיע לאותו פדיון שאנחנו עושים עכשיו. מעבר לכך, אנחנו מתכוונים להכניס לסניף מותג אופנה בינל', שנרחיבו בהמשך ליתר הסניפים. באופן זה זה יהיה אחד הסניפים הכי רווחיים והכי טובים ברשת", מסביר חסאן.



במסגרת תהליך שדרוג הסניפים הרשת תשקיע 20 מיליון שקל בשדרוג והגדלת רצפת המכירה של סניפי הצפון, כשההשקעה העיקרית היא בסניף נהריה.