ה.שטרן ולב לבייב פותחים חנות במוסקבה

ה.שטרן ולב לבייב פותחים חנות במוסקבה

רשת ה.שטרן ואיש העסקים לב לבייב, מרחיבים את עסקיהם המשותפים: השניים הודיעו היום על פתיחת שתי חנויות נוספות במוסקבה, בהשקעה של 1.5 מיליון דולר.



חנות אחת תיפתח השבוע בקניון GUM שבכיכר האדומה במוסקבה וחנות נוספת תיפתח בחודש הבא בשדה התעופה הבינלאומי שרמיטובה שבעיר. לפני כשנה פתחו השניים את החנות הראשונה בעיר בקניון CROCU, הנחשב לקניון יוקרתי במיוחד.



כזכור, בספטמבר 2005 חתמו ה.שטרן העולמית וקבוצת לבייב על הסכם להקמת חברה משותפת ברוסיה ובחבר העמים. מדובר בחברה שבה מחזיקים הצדדים בחלקים שווים. הרעיון הוא להקים רשת חנויות שתמכור את תכשיטי ה.שטרן לרבות יהלומים ושעונים. כמו כן, בכוונת הצדדים ליצור מותג תכשיטים לקבוצת לבייב בעזרת יהלומים המופקים ומלוטשים על-ידי הקבוצה.



ישראל קורט, מנכ"ל ה.שטרן ישראל, ומוטי אורנשטיין, מנכ"ל חטיבת התכשיטים מקבוצת לבייב, ציינו היום כי "בשנים האחרונות צמחה האוכלוסייה המבוססת במוסקבה וה.שטרן העולמית רואה באוכלוסיה הרוסית וקהל התיירים במוסקבה שחקן חשוב בתעשיית היוקרה העולמית".



על-פי התוכנית שגיבשו הצדדים, עד סוף שנת 2010 ייפתחו כ-50 סניפים של רשת ה.שטרן ברוסיה ובחבר העמים. הסניפים ייפתחו במרכזי קניות, בשדות-תעופה ובתי-מלון, בערים מרכזיות כמו מוסקבה וסנט פטרסבורג ברוסיה, קייב באוקראינה ועוד.