ורדינון נכנסת כחנות בתוך חנות לסניפי ששת

ורדינון נכנסת כחנות בתוך חנות לסניפי ששת

רשת ורדינון ממשיכה להתרחב: הרשת נכנסת כחנות בתוך חנות ל-45 סניפי ששת שבדומה לורדינון, נמצאת אף היא בבעלות בי קמעונאות (לשעבר המחסן המרכזי כפר השעשועים) מקבוצת רבוע כחול.



בחברה צופים כי המהלך יביא לגידול של 10% במכירות ורדינון במהלך 2008.



הכניסה לרשת ששת תחל באופן הדרגתי בחודש הקרוב ותושלם תוך כחצי שנה. היקף ההשקעה במהלך מסתכם בכ-3 מיליון שקל וימומן כולו על ידי רשת ששת.



בראשית השבוע, אישר דירקטוריון ורדינון הסכם אספקה עם רשת רבוע כחול לבניית מותג פרטי בטקסטיל עבור הרשת. תחילת שיווק המותג הפרטי ברשת רבוע כחול יחל בפסח הקרוב ואילו הרחבת הקולקציות תחת המותג הפרטי תושלם עד ראש השנה 2008. בורדינון צופים כי מהלך זה יביא לגידול של 20% נוספים במכירות ורדינון. יצויין כי היקף פעילות רבוע כחול בתחום הטקסטיל נאמדת בכ-60 מיליון שקל בשנה.



מאז רכישת ורדינון על-ידי קבוצת בי קמעונאות בראשית השנה, פועלת הקבוצה למנף את פעילותה באמצעות סינרגיה בין החברות הבנות של בי קמעונאות. אחרי שהשלימה גם את רכישת השליטה בחברת נעמן פורצלן, שולטת בי קמעונאות ברשתות כפר השעשועים (74 סניפים), ששת (45 סניפים), הכל בדולר (40 סניפים), ורדינון (30 סניפים), נעמן פורצלן (כ-25 סניפים) וברשת רב -קט (20 חנויות).



ברבעון השלישי השנה רשמה ורדינון גידול של אחוז אחד בלבד במכירות בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד. מכירות החברה ברבעון הראשון הסתכמו ב-22.4 מיליון שקל. הרווח התפעולי של החברה נשחק ברבעון הנוכחי ב-41% והסתכם ב-2 מיליון שקל ואילו הרווח הנקי נשחק ב- 28% והסתכם ב-1.6 מיליון שקל בלבד.



בחברה מסבירים את השחיקה ברווח הנקי במדיניות חמורה של הפרשות. "מדיניות ההפרשות בקבוצה שלנו חמורה יותר וזה מעיד על תהליך. ההשפעה הייתה קיצונית ברבעונים הראשון והשני של השנה ועדין ניכרת ברבעון השלישי", הסבירו היום בחברה.



אשתקד הסתכם מחזור המכירות של ורדינון ב-76.7 מיליון שקל. הרווח התפעולי של החברה עמד על 6.9 מיליון שקל ואילו הרווח הנקי על 4.2 מיליון שקל.