זארה פותחת רשת חדשה למותג Massimo Dutti

זארה פותחת רשת חדשה למותג Massimo Dutti

קבוצת זארה, המחזיקה גם ברשת פול אנד בר, פותחת רשת אופנה חדשה למותג הספרדי Massimo Dutti.



החנות הראשונה תיפתח בינואר 2008 בקניון רמת-אביב בהשקעה של 800 אלף דולר. לדברי מנכ"ל זארה ופול אנד בר, אלי קידר, הכוונה היא לפתוח רשת של 8-10 חנויות בסך הכל.



המותג Massimo Dutti נוסד ב-1985 כמותג בגדי גברים שהתרחב עם הזמן גם לבגדי נשים ואקססוריז. עד כה לא שווק המותג בישראל אלא ב-29 מדינות במסגרת כ-390 חנויות המותג.



לדברי קידר, המותג נכנס לנישה חסרה בארץ של אופנה יוקרתית רחבה. "המותג מציע, בעיקר בתחום אופנת הנשים, קולקציות יוקרתיות רחבות שאני לא מכיר אף חנות בארץ שמציעה, גם לא החנויות בכיכר המדינה ששם מוצאים דברים מאוד ספציפיים, שלא לדבר על הנעלה ואביזרים", אומר קידר.


 


לדבריו, הרשת תבודל גם בשירות התפירה שתציע: "ניתן יהיה למדוד לגבר חליפה, לשלוח למפעל באירופה ותוך שבועיים שלושה החליפה תתייצב כאן. טיילור מייד".



החברה צופה, כי מחזור המכירות השנתי של החנות בקניון רמת-אביב, שתשתרע על פני 300 מ"ר, יעמוד על 40-50 מיליון שקל בשנה. "בחנות הראשונה נבין את המותג ולהערכתי, חצי שנה לאחר מכן, נפתח חנות שנייה, כנראה בחיפה.


 


אין לנו כוונה למהר ולפתוח חנויות אלא רק כאשר נמצא את הגודל המתאים, פריים לוקיישן ונבין את הקהל של אותו מקום", אומר קידר הסבור כי הרשת החדשה לא תפגע במכירות רשת זארה.