טבע נאות נכנסת לסינגפור

טבע נאות נכנסת לסינגפור

חברת טבע נאות מתרחבת לסינגפור: החברה חתמה לפני ימים אחדים על הסכם עם חברה סינגפורית לפתיחת רשת חנויות הנעלה תחת המותג טבע נאות בסינגפור.



בנוסף, אותה חברה תשווק בהדרגה את נעלי טבע נאות גם בקורנרים ברשתות השיווק הגדולות בסינגפור. לדברי מנכ"ל טבע נאות, מיכאל אילוז, החברה צופה כי היקף מכירותיה בסינגפור יעמוד בתוך שלוש שנים על 2 מיליון דולר בשנה.



מחזור המכירות של טבע נאות הסתכם ב-2006 ב-130 מיליון שקל, גידול של 13% לעומת 2005 שבה הסתכם מחזור המכירות של החברה ב-115 מיליון שקל. לדברי אילוז, החברה שמה לה ליעד להכפיל את מחזור פעילותה בתוך שלוש עד חמש שנים. לדבריו, 70% מפעילות החברה היא לייצוא לארה"ב, לקנדה, לאוסטרליה, לגרמניה, לאנגליה ולסקנדינביה.



לחברה עשר חנויות מותג בחו"ל ועיקר השיווק נעשה באמצעות מפיצים מקומיים המשווקים את הנעליים לחנויות הנעלה. לדברי אילוז, החברה מבקשת גם דריסת רגל בשוק הסיני. "אנחנו רוצים למכור לסינים ואנחנו פועלים כדי להיות ממש משמעותיים שם מבחינתנו", אומר אילוז.



בארץ החברה משווקת את מוצריה ב-26 חנויות הרשת וב-130 נקודות מכירה קמעונאיות. בתוך שלוש שנים מתכוונת החברה להרחיב את מספר החנויות בכ-12 חנויות נוספות. בראשית השנה פתחה החברה חנות בנצרת ובמהלך השנה תפתח חנות נוספת במתחם ממילא בירושלים. היקף השקעת החברה בפתיחת החנויות עומד על 1.6 מיליון שקל.



למרות שניסיון החברה לשווק את המותג הספרדי פיקולינוס ברשת לא עלה יפה והחברה שוקלת אם להפסיק את שיווקו, מבקשת טבע נאות לייבא מותגים בינל' אחרים. בימים אלה מנהלת החברה משא ומתן עם חברת MBT השוויצרית ועם חברה גרמנית נוספת, לשיווק נעליהן בישראל.


 


חברת MBT מתמחה בנעלי נוחות ובטבע נאות מבקשים לייבא בעיקר את נעלי החברה המיועדים לגברים. "המותג פיקולינוס הוא לא הצלחה מסחררת ואנחנו בוחנים את המשך דרכנו עם המותג", מודה אילוז.


 


לדבריו, החברה החליטה לייבא מותגים בינל' כאסטרטגיה. "האסטרטגיה שלנו היא להכניס מספר מותגים מחו"ל שישלימו את המגוון בתחום הנוחות האופנתית", אומר אילוז, "אנחנו חושבים שצריך לחזק את תחום הגברים ואנחנו שואפים לעשות זאת גם על-ידי פיתוח עצמי וגם על-ידי יבוא מותגים מצליחים מחו"ל".