טולמנ'ס משיקה חנות אאוטלט ב-1.5 מיליון שקל

טולמנ'ס משיקה חנות אאוטלט ב-1.5 מיליון שקל

טולמנ'ס, העוסקת בתחום ריהוט היוקרה, כלי בית מעוצבים ומתנות, מעצבת וממתגת מחדש את האאוטלט בבית יהושע תחת השם TLM'S.


ההשקעה באאוטלט החדש כללה עיצוב מחדש, מיתוג וקמפיין פרסומי ונאמדת ביותר מ-1.5 מיליון שקל.


את השקת TLM'Sהחדש ילווה קמפיין פרסומי בהיקף של כ-300 אלף שקל, הכולל מודעות בעיתונות המקומית ושלט חוצות. על הקמפיין אחראי משרד הפרסום JWT.


הקמפיין כולל סדרת מודעות המציגות פריטי ריהוט וכלים מעוצבים תחת הסיסמאות: "Dreams for Less", "Best for Less" ו-"More for Less", שנועדו להעביר את המסר כי האאוטלט החדש הופך את החלום לקנות בטולמנ'ס לאפשרי.