טולמנ'ס משיקה חנות אאוטלט ב-1.5 מיליון שקל |
||
גלובס | ||
טולמנ'ס, העוסקת בתחום ריהוט היוקרה, כלי בית מעוצבים ומתנות, מעצבת וממתגת מחדש את האאוטלט בבית יהושע תחת השם TLM'S. ההשקעה באאוטלט החדש כללה עיצוב מחדש, מיתוג וקמפיין פרסומי ונאמדת ביותר מ-1.5 מיליון שקל. את השקת TLM'Sהחדש ילווה קמפיין פרסומי בהיקף של כ-300 אלף שקל, הכולל מודעות בעיתונות המקומית ושלט חוצות. על הקמפיין אחראי משרד הפרסום JWT. הקמפיין כולל סדרת מודעות המציגות פריטי ריהוט וכלים מעוצבים תחת הסיסמאות: "Dreams for Less", "Best for Less" ו-"More for Less", שנועדו להעביר את המסר כי האאוטלט החדש הופך את החלום לקנות בטולמנ'ס לאפשרי. |
טולמנ'ס משיקה חנות אאוטלט ב-1.5 מיליון שקל
5 באפריל 2006
X