טיב טעם ונעמן פורצלן רוכשות את DOMO

טיב טעם ונעמן פורצלן רוכשות את DOMO

בטיב טעם לא מחכים זמן רב. לאחר שנסגרה עסקת מכירת השליטה בחברה לארקדי גאידמק ביום שישי האחרון, מודיעה החברה על רכישת 30% מהונה המונפק של רשת כלי הבית DOMO, וכמוה, בעסקה שלבית זהה, גם חברת נעמן המשווקת מוצרי כלי בית ומתנות.


מדובר בעסקה שלבית, שלפיה תרכוש כל אחת מהחברות (טיב טעם ונעמן פורצלן) בשלב הראשון 25% מהמניות בתמורה ל-3.65 מיליון שקל. בשלב השני ירכשו החברות 1.25% נוספים מבעלי המניות ערן ויזר וחברת הנאמנות אמונים תמורת כ-225 אלף שקל, אשר ישולמו במועד השלמת העסקה.


בשלב השלישי קיבלו החברות אופציה לרכוש 83 מניות של דומו, אשר מהוות 3.75% מהונה המונפק של דומו במועד השלמת העסקאות, וזאת במחיר מימוש של כ-675 אלף שקל, השווה לערך הלוואה שיעמידו לחברת דומו אם הולדינגס, בעלת מניות בדומו, לתקופה של 18 חודשים, בתוספת ריבית ובצמוד למדד.


בין בעלי המניות הקיימים בדומו ובין טיב טעם ונעמן פורצלן ייחתם הסכם בעלי מניות במועד השלמת העסקה. מימון העסקה יתבצע מאמצעים עצמיים.


DOMO מתמחה, בין היתר, בעזרי מטבח, בכלי מטבח המיועדים לאפיה ולבישול, כלי בית ואירוח וייעוץ קולינרי בישראל. החברה מעסיקה כ-45 עובדים, רובם מועסקים בחנויות דומו הפועלות בקניון שבעת הכוכבים בהרצליה, בקניון רמת אביב בתל אביב, ובסניף טיב טעם בראשל"צ.


שיתוף הפעולה עם טיב טעם החל עם פתיחת הסניף הראשון של DM, פורמט קטן של דומו שהוקם במודל של חנות בתוך חנות בסניף טיב טעם בראשל"צ, ובעקבותיו נפתחו בחודש האחרון 3 סניפים נוספים במודיעין, בנתניה ובאשדוד.


ב-2006 הסתכם מחזור ההכנסות של החברה ב-14.5 מיליון שקל, והיא רשמה הפסד נקי של 54 אלף שקל, לעומת הפסד של 321 אלף שקל ב-2005.