טיב טעם תשיק רשת למוצרי פרימיום

טיב טעם תשיק רשת למוצרי פרימיום

רשת טיב טעם הודיעה במסיבת עיתונאים שנערכה לרגל הנפקת החברה בבורסה, על השקת רשת מזון פרימיום חדשה שלא תזוהה עם טיב טעם.
 
"מדובר בקונספט קולינרי של מעדנייה מתקדמת, אוכל מוכן, תבלינים, יינות, בשר וגבינות, שבו לא יימכרו מוצרי מכולת סטנדרטיים.


 


הרשת תיפתח בערים בהן הרמה הסוציו-אקונומית של האוכלוסייה גבוהה, כמו תל אביב, הרצליה, רעננה, רמת השרון וגבעתיים", מסביר מנכ"ל רשת טיב טעם, דובי שניידמן.
 
במהלך השנה תפתח הרשת שני סניפים בהשקעה של 4-6 מיליון שקל. לדברי שניידמן, לרשת פוטנציאל צמיחה לשמונה עד עשרה סניפים תוך שנתיים ומחזור מכירות שנתי של 100 מיליון שקל.
 
גורמים בשוק מעריכים, כי שיעור הרווח הגולמי ברשת יעמוד על לפחות 50% בהשוואה לשיעור רווח מקובל של 40% ברשתות מזון.
 
טיב טעם תשקיע השנה סכום כולל של 80 מיליון שקל בפתיחה של סניפים חדשים (טיב טעם ו- in the city ). הרשת תיפתח שלושה סניפים נוספים בפורמט של טיב טעם, כך שמספר הסניפים יעמוד על 25.


 


בנוסף, הרשת תרחיב את הפורמט טיב טעם in the city ותיפתח השנה שמונה עד עשרה סניפים, בנוסף לחמישה הקיימים.  בסך הכל מתכננת הרשת לפתוח בתוך שלוש שנים 50-60 סניפים נוספים.
 
כזכור, דודי ויסמן, יו"ר קבוצת דור אלון, הודיע כי הקבוצה תיפתח 60-80 נוספים של הרשת PM:AM מחוץ לתל אביב. קובי טרייביטש, מבעלי טיב טעם, הגיב היום לכך ואמר: "כל הסניפים העירוניים יחזיקו מעמד. אני לא חושב שאנחנו בתחרות כי חצי מהסל שלי מבודל ואין אותו לדודי ויסמן, כמו בשר טרי, פירות ים, יינות וגבינות תוצרת חוץ. זה כמו להשוות בין כלב לחתול, זה ממש לא אותו מגרש".
 
לדברי שניידמן, הרשת פיתחה את המודל in the city שבמסגרתו נפתחות חנויות בגודל 200 מ"ר בלבד, בשל מצוקת שטחים בתל אביב, מודל שהתברר כמוצלח. "יצרנו קונספט שלא ידענו עד כמה הוא נכון, מנצח ומבליט את הבידול של טיב טעם".
 
בהתייחס למדיניות הוזלת המחירים ברשת אמר טרייביטש: "מה שהיה עד היום חסרון, הפכנו ליתרון. כל הדברים המיוחדים שלנו קיימים ואנחנו לא צריכים ליפול במחיר של אבקת הכביסה או הנס קפה".