מוטי בראון, לשעבר יו"ר ומנכ"ל תשלובת כיתן, יזם יחד עם יוצאי החברה, שלמה סלומון וחנן גרינברג, הקמת רשת חנויות בוטיק לאופנת בית חדשה תחת המותג ’ג’ינג’ר’, חברה הפועלת זה מספר שנים כספקית של מותגים פרטיים בתחום אופנת הבית. הרשת תשקיע בשיווק המותג החדש כמיליון שקל.
הרשת חתמה הסכם בלעדיות עם חברת ’בנטון’ האיטלקית לשיווק מוצרי טקסטיל הבית שלה, ובימים אלה נפתחה החנות הראשונה בדיזנגוף סנטר בתל-אביב, בהשקעה של כחצי מיליון שקל.
עד סוף שנת 2010 מקווים מקימי הרשת לפתוח למעלה מ-10 חנויות, ובימים אלה הם מחפשים אתרים מתאימים לפתיחתן בקניונים ובמרכזי קניות בערים הגדולות.
אורית קסטן, סמנכ"לית ומעצבת החברה, היא האחראית לתפיסה העיצובית של הרשת, ולבניית קולקציה ייחודית המיוצרת בעיצובה ובפיקוחה.
שלמה סלומון: "חתימת הסכם הבלעדיות עם בנטון יצרה צורך לערוץ קמעונאי שיוכל לתת דגש עיצובי ומיצובי למוצרי בנטון וג’ינג’ר. החנות הראשונה ברשת תהיה המפגש הראשון של המותג עם הקהל הרחב".