ילדותי פותחת את "16" לנערים ונערות

ילדותי פותחת את "16" לנערים ונערות

רשת האופנה ילדותי פותחת תת-רשת אופנה לנערים ונערות תחת השם "16" – כך חושפים בני הזוג אתי ואודי צאיג.לדברי אתי צאיג, הכוונה היא לפתוח בתוך שנה שלוש חנויות, שתיים בתל-אביב ואחת בהרצליה, ולהמשיך בעתיד פריסה ל-20 חנויות.



"מדובר בנישה חדשה וצמאה לביגוד מדליק. נבנה לרשת קונספט מיוחד ואחר – שונה לחלוטין מילדותי, באווירה, בצבעוניות ובמוזיקה. זו תהיה אופנת רחוב קולית יותר – בגדים לקהל שמגיע לקנות לבד, בלי אמא", אומרת צאיג. לדבריה, תת-הרשת החדשה תציע ליין אופנתי ממידה 14 ועד לגיל 16. הרשת כבר מחזיקה בקולקציה הראשונית שעוצבה עבורה כאשר מקור חלק מהקולקציה יהיה בייצור חיצוני כמו למשל הג'ינסים שיימכרו בתת-הרשת.



בנוסף, הרשת שוקדת בימים אלה על פריצה לחו"ל, כאשר ערי היעד הן לונדון וניו-יורק. "אנחנו בשלים לצאת את גבולות הארץ, כבר צברנו ניסיון. החנות הראשונה תהיה כנראה באחת משכונות היוקרה של לונדון, כמו המפסטד", אומרת צאיג, "המתחרה הדומיננטי שלנו בחו"ל הוא גאפ, אבל אנחנו באים עם סגנון לגמרי שונה ועם אופנה משוחררת יותר. עשינו חקר שווקים, ולמדנו שבבתים ובמוסדות הלימוד הילדים לבושים בחולצות קצרות או בחולצות טריקו ארוכות דקיקות. מה שבעצם הם צריכים זה מעיל טוב. אין לי ספק שלונדון תהיה רק ההתחלה".



בהתייחס לחוסר ההצלחה של חלק מרשתות האופנה הישראליות בחו"ל, היא אומרת: "אנחנו לא באים כחנויות מגה שבאות למכור קודם את המחיר ואחר כך את המוצר אלא באים כבוטיקים. לא באים לטרוף אלא מצטרפים, כמו בארץ. אנחנו לא כאלה גדולים ועובדים מאוד יפה".



רשת ילדותי מונה היום 20 סניפים כאשר שניים מתוכם, ברובע אלרוב ובקריון, נפתחו בחודש האחרון. עד סוף השנה תפתח הרשת חנויות גם בקרית אונו ובבאר שבע.