אברהם ויניב לוי, בעלי נעלי "קטריז", מובילים מספר מהלכים עסקיים אסטרטגיים: הרחבה ושיפוץ הסטודיו והמפעל בהשקעה של 300,000 ₪,רכישת מפעל סוליות בסכום של 700,000 ₪, מיתוג מחדש בסכום של 150,000, ופתיחתן של 7 חניות רשת בקניונים מובילים ברחבי הארץ בהשקעה של 4.2 מליון ₪. בסה"כ השקעה עומדת על 5.7 מליון ₪.
אברהם ויניב לוי, בעלי חברת נעליים המציעה קו ייחודי ומעוצב באיכות גבוהה, משלימים בימים אלו מהלכים עסקיים לקידום המותג "נעלי קטריז".
לחברה כיום שלוש חנויות דגל [שתיים בראשל"צ, אחת בלוד] שנפתחו בשנה האחרונה בהשקעה כוללת של יותר ממיליון ₪.
בשנה הקרובה תשלים "קטריז" את פתיחתן של ארבע נוספות [בערים: אשדוד, שתיים בתל אביב וברחובות] כך תימנה הרשת 7 חנויות דגל [חוץ מהבוטיקים ברחבי הארץ להם היא משווקת כמויות נעליים רבות]. גודל הממוצע של החנויות עומד על 80 מ"ר ומושכר בכ-70 דולר למ"ר.
בימים אלו השלימה החברה רכישת מפעל סוליות על מנת לאפשר שליטה מלאה וייצור נעליים איכותיות לפי הצרכים והסטנדרטים הגבוהים שהם מציבים לנעלי "קטריז". הרכישה נסגרה על סכום של 700,000 ₪, שטח המפעל מתפרס על 600 מ"ר.
במקביל הרחיבה קטריז את שטח המפעל והסטודיו 500 מ"ר אשר מושכר בסכום של 20 דולר למ"ר.
החברה החלה מהלכים של מיתוג מחדש: לוגו, עיצוב חנויות הרשת והמשרדים, הפקת קטלוג, בחירת פרזנטורית, פרסום ויח"צ. במיתוג הושקע סכום של 150,000 ש"ח.
יניב לוי, בעלי "קטריז" מוסר "מצאנו ביקוש הולך וגובר לקו הייחודי והסקסי של "קטריז", ולכן החלטנו על ביצוע כמה מהלכים אסטרטגיים של: הרחבת המפעל רכישת מפעל לסוליות, מיתוג וכמובן פתיחת חנויות רשת של "קטריז". השאיפה היא רשת נעלי קונספט איכותית ישראלית ייחודית במחירים סבירים בכל הארץ"
כיום ל"קטריז" 3 חנויות דגל [ רשל"צ
2 ולוד], ושיווק בעוד כ-400 נקודות מכירה ברחבי הארץ.