כאוס סוגרת את כל סניפיה בקניונים

כאוס סוגרת את כל סניפיה בקניונים

רשת האופנה כאוס סוגרת את כל סניפיה בקניונים. לפני חודשים אחדים פינתה הרשת את הסניפים בקניון השרון בנתניה ובקניון ארנה בהרצליה. בשבוע שעבר פינתה הרשת את החנות בקניון הזהב בראשון לציון ולפני כשלושה שבועות את החנות בקניון מול הים באילת.


 


בנוסף, הרשת תפנה בקרוב את החנות בקניון עזריאלי והיא מנהלת מו"מ עם קניון הקריון לפינוי הסניף שם. הרשת מעוניינת גם לפנות את החנות בקניון באר-שבע.


עם השלמת התהליך צפויה הרשת להמשיך ולהחזיק בחנות ברחוב שנקין בתל-אביב ובחנות העודפים בצומת בי"לו , המופעלת על-ידי זכיין.



הרשת, שהוקמה ב-1995, מתאפיינת באופנה טרנדית וצעירה שפונה לגברים בגילאי 20-40, או למבוגרים יותר הצעירים ברוחם.



הנהלת הרשת אישרה את המידע. "נקלענו קצת לקשיים ואנחנו בהתארגנות חדשה. אני מקווה שבעוד חודש וחצי אוכל להזמין אותך לתצוגה של קולקציית החורף" אומר קובי כהן, סמנכ"ל ברשת.



לדבריו, הרשת מנהלת בימים אלא מו"מ עם משקיע לכניסה לשותפות ברשת. בשלב זה לא ברור עדיין אם המשקיע ירכוש את הרשת, את השליטה בה או רק ייכנס להשקעה. עוד אומר כהן כי הרשת החליטה אסטרטגית לצאת מהקניונים ולפתוח בעתיד חנויות רחוב וזאת לאור מחירי השכירויות ודמי הניהול בקניונים.



"מחירי השכירויות בקניונים שוחקים כל חלקה טובה ביכולת שלך להרוויח ולכן מבחינה שיווקית אנחנו נעבוד יותר עם חנויות רחוב שעלויות השכירות והאחזקה שלהן הרבה יותר זולה והגיונית. אם ההוצאה הממוצעת על שכירות ואחזקה בקניון הנחשב טוב, עומדת על 50 אלף שקל בחודש, זה אומר שבמשמעות הכלכלית, המותג עובד מול הקניונים ומשרת את כיסם. רמת הרווחיות שלך כחברה, עם רמת המחירים האטרקטיביים שאתה רוצה להציג ללקוח, כמעט לא קיימת. כאוס היא חברה ייחודית בעיצובים ואנחנו מאמינים שהקהל שלנו ידע לפגוש אותנו בחנויות הרחוב כשנפתח אותם. אני בטוח שבצעד הזה ניצור גם מחיר אטרקטיבי ללקוח וגם נשמור על חברה רווחית", מסביר כהן.



רשת כאוס נמצאת בבעלות שלומי כהן.