כפר השעשועים יוצאת בקמפיין חסר תקדים

כפר השעשועים יוצאת בקמפיין חסר תקדים

רשת "כפר השעשועים" יוצאת בקמפיין חסר תקדים בהיקפו לפעילות החזרה לבית הספר בהיקף של כשני מיליון דולר.


 


מדובר בהשקעה הפרסומית הגדולה והמקיפה ביותר, שמשקיעה הרשת מיום הקמתה, כחלק מאסטרטגיה כוללת של הרשת, להגדלת נתח השוק שלה בתחום ציוד בית הספר מ-30 ל-40 אחוזים.


 


הקמפיין יעלה השבוע תחת הסיסמה: "עושים בית ספר למחירים", כשבמרכזו יושם דגש על המחירים הזולים, שמציעה הרשת ומגוון הטבות שהיא מציעה.


 


קמפיין הפרסום יכלול בשלב הראשון קטלוג, שיחולק כמעט בכל בתי האב בארץ, תשדירי רדיו ופרסום בעיתונות הארצית והמקומית. בשלב שני, תעלה הרשת בקמפיין פרסום בטלוויזיה.


 


בנוסף, תבצע הרשת פעילות קד"מ בסניפים ותציע הטבות אטרקטיביות: ביניהן חלוקת מאות אלפי כרטיסי חינם ל"לונה פארק" ול"סופרלנד" ותחלק חוברות "כיופון" עם קופונים ל-84 האטרקציות המובילות בארץ.


 


מאבי כץ, מנכ"ל "כפר השעשועים", נמסר כי: "זהו הקמפיין הפרסומי הגדול ביותר היקפו מאז הקמת רשת "כפר השעשועים", החולשת כיום על כ-30% משוק מכשירי הכתיבה וציוד בית-הספר, המגלגל כ-400 מיליון ₪ בשנה".


 


לדברי כץ, צופה הרשת, כי הקמפיין המאסיבי, שיפנה בעיקר להורים ולילדיהם בשילוב שבירת מחירי השוק ומתן מגוון הטבות, יעלה את נתח השוק שבידה מ-30 ל-40 אחוזים.