כפר השעשועים ממתגת מחדש

כפר השעשועים ממתגת מחדש

רשת כפר השעשועים, מקבוצת כפר השעשועים של רבוע כחול, תשקיע סכום של 3 מיליון שקל במיתוג מחדש של הרשת. במסגרת זו לוגו הרשת עבר עיצוב מחדש וכל 73 סניפי הרשת, יעברו עיצוב מחדש, בתהליך שיימשך כשנתיים ובהשקעה של 10 מיליון שקל נוספים.



לוגו הרשת הוחלף בלוגו המורכב מדמות חייכנית, ידידותית ושובבה, המתאימה לטענת החברה לאווירה בחנויות הרשת. תהליך המיתוג בוצע באמצעות משרד הפרסום שטרית גרופ.


 


לדברי מנכ"ל קבוצת כפר השעשועים, אבי כץ, מיתוג הרשת היה כורח המציאות. "היה הכרח להתאים את כוח השוק היחסי והמשמעותי של כפר השעשועים לנראות מתאימה", אומר כץ.



שוק הצעצועים בארץ נאמד ב-650 מיליון שקל וכפר השעשועים מחזיקה בנתח שוק כספי של כ-30%. הרשת רשמה אשתקד גידול של 10% במחזור המכירות שהסתכם ב-220 מיליון שקל. הרשת שמה לה ליעד גידול נוסף של 10% במחזור מכירותיה השנה. יצוין, שקצב המכירות השנתי של הרשת עומד כבר עתה על 242 מיליון שקל.



בשנה האחרונה עברה קבוצת כפר השעשועים התפתחות מואצת. הקבוצה רכשה את השליטה (51%) בחברת נעמן פורצלן לפי שווי חברה של 188 מיליון שקל, וכן את השליטה (85%) בחברת ורידנון לפי שווי של 42 מיליון שקל.



נעמן וורדינון הם שני מותגים מובילים בתחומם. נראה כי תהליך מיתוגה מחדש של רשת כפר השעשועים הוא חלק מרצון הקבוצה לחזק את כל המותגים שבבעלותה לקראת המשך התפתחותה